Chrynarx Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Er det noen som har the last ovski filmen? ikke oovski strikes back, men thelastovski.. Lurer på hva det ene bandet heter? er det kamelot (skal være ganske likt dette navnet) eller er det noe annet? og hva heter de 2 sangene han bruker av kamelot ( eller noe annet).. Grunnen til at jeg ikke kan skjekke selv er at jeg er hos far og jeg rekker ikke laste ned filmen her siden jeg skal til sengs om 20 min, og jeg vil bare ha sangene på mp3 spilleren i morra. skal dra tidlig i morra så rekker ikke laste ned:/ Endret 18. mars 2006 av ThaAntihero
JoeDohn Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg anser det som ikke helt umulig at du muligens feilposta ganske grasalt nå.
John Keats Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg anser det som helt umulig at han feilposta da Last Ovski faktisk er en pvp-video.
fenris1911 Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Det er Kamelot, ja. Den eine songen heiter iallfall Karma.
Gjest Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg anser det som helt umulig at han feilposta da Last Ovski faktisk er en pvp-video.
John Keats Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg anser det som helt umulig at han feilposta da Last Ovski faktisk er en pvp-video. 5772133[/snapback] Du ninja inlegget mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå