VGZ Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Du har en trial account nå, som er "frozen" som de kaller det. Eneste måten for deg å få aktivert din account igjen er å først kjøpe spillet (da får du med en gratis måned spilletid også), og deretter når tiden nok en gang er ute kan du kjøpe gamecards 5770593[/snapback] okå, så det hjelper altså ikke at jeg har instalert spillet? fordi det er en kompis av meg som har kjøpt spillet``??wtf
VGZ Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Det funker ikke hvis du bare kjøper gamecard nei. Du har jo ikke kjøpt spillet, så hvordan kan du forvente at et gamecard skal fungere? Du har jo ingen skikkelig account. 5770553[/snapback] okå, så det hjelper altså ikke at jeg har instalert spillet? fordi det er en kompis av meg som har kjøpt spillet``??wtf
Dʋgɢtung Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Det er som sagt mange ganger tidligere ikke spillet du betaler for, det er serialen som følger med. Uten serial får du ingen account. Uten account kan du ikke spille. Så enkelt er det.
VGZ Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Du har en trial account nå, som er "frozen" som de kaller det. Eneste måten for deg å få aktivert din account igjen er å først kjøpe spillet (da får du med en gratis måned spilletid også), og deretter når tiden nok en gang er ute kan du kjøpe gamecards 5770593[/snapback] ja men så det har ikke noe å si at jeg lånte spillet av en kompis å instalerte det på pc'n? hvordan skal de vite det? det må jo gå ant å spille med en ny cd'key ?? har jo mekka meg account på nette osv..dær står det jo at det bare er å legge inn en ny key så er jeg på gang igjen!
clario Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Du har en trial account nå, som er "frozen" som de kaller det. Eneste måten for deg å få aktivert din account igjen er å først kjøpe spillet (da får du med en gratis måned spilletid også), og deretter når tiden nok en gang er ute kan du kjøpe gamecards 5770593[/snapback] ja men så det har ikke noe å si at jeg lånte spillet av en kompis å instalerte det på pc'n? hvordan skal de vite det? det må jo gå ant å spille med en ny cd'key ?? har jo mekka meg account på nette osv..dær står det jo at det bare er å legge inn en ny key så er jeg på gang igjen! 5770708[/snapback] Jeg kjenner jeg begynner å bli alvorlig irritert, men jeg skal prøve å holde meg. Enten hører du på hva vi sier, eller så driter du i å spørre om hjelp. Hva er vitsen når du ikke engang gidder å lese hva folk har postet, før du igjen spør om det samme.. Det er tross alt folk som spiller wow som svare deg, og de har en større forutsetning i å vite om slike ting enn det du tydligvis gjør...
Thel Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Ærlig talt, skal prøve å gjøre det lett. Du har spilt på en TRIAL account, som betyr prøve-konto. Prøve er stikkordet her. Du har kun prøvd spillet, akkurat som at du spiller demoen til et vanlig spill, det blir ikke plutselig om til et fullt spill. For at du skal kunne fortsette på charactern din, må du kjøpe World of Warcraft(spillet, ikke et gamecard.) Etter du har kjøpt spillet, må du etter hvert fylle på med gamecard for at game-timen din ikke skal gå ut. Du må altså eie spillet selv, og ha game-time for å kunne spille wow.
anders-j Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Den accouten du har nå er en TRIAL Account.. Dette er blitt sagt mange ganger men du forstår visst ikke det... Når du kjøper spillet får du en Serial Key, den koden bruker du for å lage en Full Version Account, og etter det kan du bruke GameCard. Men du fikk 10dager gratis kort, som da er en egen kode, som kun funker som en DEMO versjon av spillet. DU må kjøpe spillet så du får en egen serial key for å kunne fortsette å spille, dette får du også vite når du registrerer deg.
Rookie_NO Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Her kommer det med teskje... Se på det som en bankkonto. Der har du penger. For å kunne bruke disse pengene trenger du et bankkort. Når du kjøper et gamecard setter du inn disse pengene på bankkontoen, men du kan fortsatt ikke bruke pengene i butikken siden du ikke har et bankkort. Altså må du KJØPE spillet (for å få en egen unik kode) hvor du kan opprette en fullverdig konto (få ditt eget bankkort) På en måte kan man si at du har brukt en annen sitt kort til å betale for en vare (hvis jeg skal fortsette i analogien) men for å kunne bruke dine egne penger må du ha ett eget kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå