benbeni89 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Ja... Hva skal jeg velge? Hva er best? Norton Antivirus eller System Works?
Magnusha Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Systemworks har mange programmer du kanskje ikke trenger så veldig mye. Men selv vil jeg anbefale NOD32. Lite resursskrevende, enkel og grei!
pmarius Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Norton AV og Norton SW er jo to helt forskjellige ting. Riktignok er NAV en del av NSW, men den pakken inneholder jo også mange andre verktøy for reparasjon/vedlikehold av maskinen/windows/programvaren din. Hvis du skaffer deg NAV har du kun et virusprogram. Kjøper du NSV har du NAV + en del verktøy i tillegg.
benbeni89 Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Norton AV og Norton SW er jo to helt forskjellige ting. Riktignok er NAV en del av NSW, men den pakken inneholder jo også mange andre verktøy for reparasjon/vedlikehold av maskinen/windows/programvaren din. Hvis du skaffer deg NAV har du kun et virusprogram. Kjøper du NSV har du NAV + en del verktøy i tillegg. 5770339[/snapback] Ok.. Takk for info..
Propaganda Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Vil bare snike inn at Norton er ett program som jeg aldri har vært fornøyd med. Krever mye ressurser, og klarer ikke fjerne alle virus. De fleste som lager virus/trojaner prøver å lage dem motstandsdyktig mot de mest brukte anti-virus programmene, og Norton er ett av dem. Ville brukt NOD32 som ble anbefalt over her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå