P-in-P Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Hepp! Har alltid fått det problemet at jeg blir nektet tilgang til forskjelligt på maskina mi dersom jeg legger inn SP2, hva er det som gjør dette og hvordan blir jeg kvitt det?
P-in-P Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 (endret) Ingen som har noe svar? Det det gjelder som jeg kan se så langt er; Notisblokk Enhetsbehandling eller forsåvidt alt i kontrollpanel ----> Administrative verktøy "Angi programtilgang og standardprogrammer" Edit: Har dette noe med brukerrettigheter på maskina mi å gjøre ? Hvordan får jeg logget inn som admin? Endret 16. mars 2006 av P-in-P
Jegermaizter Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 (endret) Boot i sikkerhetsmodus får å logge inn som administrator, om du ikke er det på din konto Endret 16. mars 2006 av Jegermaizter
P-in-P Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 Det er en måte å gjøre det på, en annen er å laste ned TweakUI, gå til logon og huk av for "show admin at splash", trykke og, restarte å trykke på admin Og det funka
Anbefalte innlegg