Pentium-Power Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har da tenkt å redigere min første film på Adobe Premiere, men hart ikke helt taket på programmet ennda. Om noen vet av noen tutorials har det vært fint. Men noen vet hvordan man lager Slow Motion kan de også dele det med meg her
BMP Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 For å lage Slow Motion velger du det klippet du vil bruke dette på (husk at hvis du velger 10 minutter uten å ha klippet i det så blir de 10 minuttene slow motion) Gå til Clip -> Speed/duration og skriv inn onsket prosentdel. Alt over 100% er slow. Ellers kan du lære utrolig mye på Programvareskolen.
kvase Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Video på PC http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...CAB9BB2D8C043AC
Torbjørn T. Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 (endret) Sjå eit av innlegga mine på side 2 av Guiden til redigeringsprogram (ligg i Videoredigering og Video), der har eg lista opp nokre tutorialsider. Link finn du i signaturen min. Edit: Det var desse, pluss Google: WrigleyVideo Davk Programvareskulen Premiere Pro WIKI Endret 16. mars 2006 av incanus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå