Gå til innhold

Løsning på GF4TI og Mafia?


Holmgr3N

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mail fra KE media (danmark). Vurderte å ta det opp personlig med dem istedet å sitte å loke på forumet og forvente svar fra folk som har samme problem - men intet løysning :razz:

 

Her er mailen:

 

Quote:


Hi!


Please make sure that your Windows XP is up to date with patches and service

pack. Also make sure that you have installed the patch found on this

website:


If you have an english version of XP you can find a similar file on the

website.


Finally, you should update your drivers for the graphics cards.


This should make the game more stable and fluent. At the moment there has

not been released a patch.


 

Jeg fant en finfin link til engelsk winXP - så de av dere som ikke har .dk XP :razz: får heller hente ned denne: http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe

 

Om den hjelper vet jeg desverre ikke, men jeg skal hente den ned nå og installere mafia på nytt - wish me luck.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-24 22:38, skrev SineTwo:

har sis chipsett - 512 corshair @ 333.


har ikke noe å si - men til min surprise dro jeg mafia på maks ALT (dvs 1280x1024 - vsync +++) - og da gikk det faktisk ganske smurt :smile:


rart...



så det funket fint med en gang du hadde installert den patchen?

Lenke til kommentar

Fortsetter litt til på denne tråden jeg :smile:

 

Som jeg skrev i ID:5 så ville jeg prøve mafia med mitt gamle Geforce 2 kort, gjorde det nå nettopp.

Resultat: Lagger så å si konstant hele tida og frameraten ligger på 10-25fps(freeride, bare kjøring)

Testet på 1024x768 16bits

Max på alle detaljer.

Med Geforce 4 kortet ligger jeg på 15-30fps(kun kjøring) og litt høyere gjennomsnitt generelt. Altså mest rundt 23-24fps

MEN for å sammenligne så syns jeg Geforce 4 kortet kommer dårligere ut med tanke på hvor mye bedre og mer avansert det er.

 

Kan vi da konkludere med at Mafia ikke klarer å utnytte kraften til nyere grafikkort eller.?..

Eller er det i ferd med å skje en revolusjon innenfor spillverdenen, og grafikkortene ikke klarer å henge med.?..

 

Dette er hverftall jævli irriterende(altså mafia problemet) Beklager språkbruken..

 

Spec:

HK: Asus A7V8X-RAID

CPU: AMD XP2200+

RAM: 1GB DDR PC2100

G-kort: Gainward Geforce4 Ti4400 128MB

3D Marks 2001SE: 9999p (detonator 40.71)

3D Marks(Geforce2): 4245p (40.71)

 

[ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-09-28 19:56 ]

Lenke til kommentar

Problemer med Mafia og GeForce4 næh! Sliter absolutt ikke! Kjører på 1600x1200 med alt på max u/fsaa og af. Og jeg har bare GeForce4 TI 4200

 

Til dere som overklokker TI4400 kortene:

 

Hvorfor stopper dere på 295 på GPU?? Jeg kjører min på 311 og jeg har jo som sagt TI4200!?! Go4it Kjør på til det sier stopp!! Og det gjør det når dere har nådd 1MHz for mye!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...