Eijnar Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Hei! Har akkurat installert nye nVidia drivere og ser at det er 2 applikasjoner til den som starter opp med Windows: "NvCplDeamon" og "NvMediaCenter". Er disse nødvendige eller kan jeg fjerne dem med god samvittighet? Mvh. ZinnX
JohndoeMAKT Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg tar alltid bort alle prosesser og services som har med drivere å gjøre og har ikke hatt noen problemer med dette. (kun det motsatte)
Eijnar Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Skrevet 15. mars 2006 Ok, var det jeg ville vite. Takk skal du ha.
zjulik Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Tiltredes. Gå gjerne inn i kontrollpanel/administrative verktøy/tjenester og deaktiver nvidia driver helper også.
Eijnar Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Skrevet 15. mars 2006 Tiltredes.Gå gjerne inn i kontrollpanel/administrative verktøy/tjenester og deaktiver nvidia driver helper også. 5761304[/snapback] Deaktiverer jeg ikke selve driveren da?
zjulik Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 http://www.pcstats.com/articleview.cfm?art...id=1590&page=32 98. Disable the Nvidia driver helper service This service, included with recent NVIDIA Detonator driver packages, is of indeterminate function. Nothing is found on the NVIDIA site about it, and the only thing that people in the hardware community can seem to agree on is that it can considerably slow down boot up time and especially shutdown time. Hence, if you do have an Nvidia video card, consider searching for and disabling this service. Chances are it will improve your shutdown times.
Gunnar B Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Mener at NvCplDeamon må kjøre,hvis kortet skal klokkes. Nwiz,NvmcTray og Nvidia driver helper service tar jeg vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå