Omar Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Hvordan skifter jeg modellen (hvis mulig) på min Character (Orc) til Undead ? Har sett det har blitt gjort i flere filmer så det er vel mulig. Hadde vært digg med kjappe svar
Phyx Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Noggefogger elixir muligens som kan kjøpes i tanaris, gadgetzan. Men du må ha gjort questen først om jeg ikke tar feil. Da blir man et skjellet.
Omar Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Skrevet 15. mars 2006 Ikke helt... Jeg tenker på å bytte om på modellene i gamefiles lissom... Jeg har sett en film av en Tauren shaman som Female nightelf lissom. Og jeg vil bytte til undead, hadde vært fint om noen kunne sagt hva slags program jeg må bruke eller hva jeg må gjøre for å få det til.
Gamlemor Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ikke helt... Jeg tenker på å bytte om på modellene i gamefiles lissom... Jeg har sett en film av en Tauren shaman som Female nightelf lissom. Og jeg vil bytte til undead, hadde vært fint om noen kunne sagt hva slags program jeg må bruke eller hva jeg må gjøre for å få det til. 5758590[/snapback] Google it, tok meg 2 minuter å finne nude patch, akkuratt det samme.
Omar Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 Det er WoWStudio. Curse-gamining-search it! 5758886[/snapback] Takker...
John Keats Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 orb of deciption or whatever.... 5758828[/snapback] Taurens blir gnome
Omar Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 (endret) Hvorfor prater folk om noggenfogger og orb of deception? Det er jo totalt off-topic. Uansett, jeg finner ikke WoWstudio på verken curse-gaming eller google. Jeg finner en del poster om det, men ingen linker til download, eller webside. Hvis noen vet hvor det er mulig å få tak i det hadde jeg satt pris på en link ellerno, eller om noen kan tilby seg å sende over mail/msn/irc... Endret 16. mars 2006 av Omar
Amaran Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Hvorfor prater folk om noggenfogger og orb of deception? Det er jo totalt off-topic. Uansett, jeg finner ikke WoWstudio på verken curse-gaming eller google. Jeg finner en del poster om det, men ingen linker til download, eller webside. Hvis noen vet hvor det er mulig å få tak i det hadde jeg satt pris på en link ellerno, eller om noen kan tilby seg å sende over mail/msn/irc... 5765155[/snapback] hmmm, jeg fant det med engang http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå