Gå til innhold

Kommende Album Man Gleder Seg Til

VbD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

SAGH skal komme med ny plate ute på året også, hvis noen ikke har nevnt det allerede her inne.

Whitesnake - 'Good to be Bad' skiva kommer i slutten av April leste jeg imorgest.

Endret av Kenny_NOR
Skrevet
Ac/dc .. skal visst komme med nytt album i år, kan ikke tenke meg noe bedre :D

Sorry, men det er avkreftet. AC/DC har ingen planer om å gi ut noe album i år, og er ikke en gang i studio :(

Skrevet
SAGH skal komme med ny plate ute på året også, hvis noen ikke har nevnt det allerede her inne.

Og det vert nok årets plate. Det var utruleg surt når dei utsette den frå i haust, men det er nok verd å vente på. Dei har spelt ein song live og den gjer grunn til å tru at Sahg II vert ein ny klassikar.

Skrevet
Gleder meg til In Flames sitt nye album, “A Sense Of Purpose”. Kommer på vårparten nå.

Var det ikke i midten av april?

Kommer den 1. April.. :new_woot:

Skrevet

Joe Satriani kommer med ny soloplate 1. April , "Professor Satchafunkilus and the Musterion of Rock" skal plata hete :dribble:

R.E.M. kommer med plate 31. Mars , "Accelerate" er tittelen på den skiva.

Skrevet
Gleder meg som faen til nytt Rage album. Har hørt en sang, og virker som det er mye mer speed-metal en power metal. Virkelig en forbedring fra forige album...
Kommer de med ny plate? Ikke at jeg kommer til å kjøpe den, men det er flott at gutta jobber sammen. :)
Skrevet

Jeg gleder meg mest til det nye Metallica albumet :D Har vel egentlig ingen spesielle forventninger til det. Får se hvordan det låter når det kommer ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...