T-ooT Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Godt poeng. De burde virkelig ikke skuffe etter all denne ventetiden Har Immortal noen gang skuffet?
fbassbassbass Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Nei, men comebacks har en liten tendens til å skuffe menmen, får håpe det beste.
Ziltoid Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) Noen Album Jeg gleder meg til: Eluveitie - Slania Eluveitie - Evocation I: The Arcane Dominion Star of Ash - The Thread Manes - Be All/End All Ayreon - 01011001 Scar Symmetry - Holographic Universe Kayo Dot - Blue Lambency Downward Exodus - The Atrocity Exhibition... Exhibit B Boris - Smile Immortal - (?) Gojira - (?) Opeth - (?) Kansje kommer Green Carnation - The Rise and Fall of Mankind ut også, men releasedato er uheldigvis fortsatt TBA . Også har vi jo The Kovenant - Aria Galactica, men etter alle utsettelsene tror jeg ikke at vi får en utgivelse i år heller Forresten: Hadde det ikke vært bedre med en samletråd for album som kommer ut i år, noe àla denne tråden? Endret 23. januar 2008 av Ziltoid
lubo.carson Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Gleder meg til debutplata til Ida Maria kommer ut ca. i April. Jo, og Metallica.
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) *She Said Destroy - to nye låter på Hove 07 lovet bra, hakket mer ekstremt enn Time Like Vines*Nick Cave - Dig Lazarus Dig *Neurosis - Given to the Rising beviser at bandet fortsatt vet å levere, og hele tida strekke seg lenger, slik vi kjenner de. *Benea Reach - Alleviat *Woven Hand - "I tell you if God wants to take me, he will/He's coming (can't you see he's cooooming)...." *Cannibal Ox - om de fortsatt eksisterer *Converge *Dalit - nytt norsk doom som foreløpig kun har "gitt ut" en promo *Drottnar - metal til et nytt nivå *Gojira - de kommende metalgudene har så mye å bevise! de gjorde en maktdemonstrasjon Hove, og banket Lamb of God som liksom skulle vært headliner den dagen! *Isis *Lengsel - norsk metals svar på Frank Zappa *Mastadon *Meshuggah - Obzen - det er fortsatt håp! *Pig Destroyer *Red Harvest - A Greater Darkness er nesten en innertier, hva blir neste? *Tom Waits - de tre siste studioalbuma er STORE, så den gamle unge mann er fortsatt til å stole på! edit: eh gløm det Endret 19. januar 2008 av Ally 87
Kenny_NOR Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) For meg er lista for i år slik (urangert): Jon Oliva's Pain Metallica In Flames Testament Alice Cooper Judas Priest Keep Of Kalessin Exodus Immortal Opeth Trans-Siberian Orchestra Venom Holy Moses --------- Hørt rykter om at det skal komme plate fra disse i år også, noen som kan bekrefte/avkrefte ? Slayer Satyricon Hammerfall Aerosmith Endret 13. januar 2008 av Kenny_NOR
Skogslik Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Satyricon har vertfall en ny plate på gang. Håper inderlig den ikkje blir som Now, Diabolical plata.
Fluffypuff Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Satyricon har vertfall en ny plate på gang.Håper inderlig den ikkje blir som Now, Diabolical plata. Ja, håper den blir bra. Now, Diabolical var skuff
Kakebakelate Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Satyricon har vertfall en ny plate på gang.Håper inderlig den ikkje blir som Now, Diabolical plata. Ja, håper den blir bra. Now, Diabolical var skuff brakk ikke frost armen eller var det foten for en liten stund siden når han datt på isen?
Fluffypuff Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Tror det var foten, rett meg hvis jeg tar feil
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Gleder meg til Kaizers Orchestras Maskineri kommer. 18. februar blir en lykkedag for min del. Samt til Ida Marias album kommer i april, sånn at jeg kan få tak i "Stella & God" i god kvalitet, skjønt, resten av sangene hennes var da greie de også. Er usikker på om Deeyahs (Deepika) nye album har kommet enda, om det ikke har det, gleder jeg meg til det også.
H4ngm4N Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Keep Of Kalessin Hvor har du hørt dette? (Finner ikke noe om det på hjemmesided deres.) Gleder meg isåfall sinnsykt til denne, men også de har vanvittig mye å leve opp til.
Πεισιθάνατος Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Keep Of Kalessin Hvor har du hørt dette? (Finner ikke noe om det på hjemmesided deres.) Gleder meg isåfall sinnsykt til denne, men også de har vanvittig mye å leve opp til. Klikketiklikk! Jeg synes dette høres veldig lovende ut, og det er ett av albumene jeg gleder meg til i 2008.
Eldritch Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Den kommende plata til The Cure. Kom igjen da, Smithy. Få ut finger'n og gi den ut
Kenny_NOR Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Kommer visstnokk i Mars den plata til Keep Of Kalessin. Stod noe om det i adressa igår. Ellers så driver jo Triosphere å lager nytt materiale for dem som skulle være interesert i dem. Personlig synes jeg det er et genialt band.
Dimitrij Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Den nye Sun Kil Moon plata som heter April og som overraskende nok kommer i april, blir uberdigg. Plata er vel egentlig ferdig så crap at vi må vente så lenge.
Big Tone Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Metallica,In Flames, Tool(satser på innen de neste 3 årene. ^^)
Kakebakelate Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Det nye Opeth albumet som kommer 30 mai!!
kaalaaker Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 The Mars Volta kjem med The Bedlam in Goliath kjem jo i slutten av måneden så det er en merkedag for meg. Kaizers har jo Maskineri, så Februar blir nok bra den og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå