Almadora Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Dere... Har dere sett noe til Latterligkongen i det siste?
Sleep4Life Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Dere... Har dere sett noe til Latterligkongen i det siste? 5855170[/snapback] personelig håper jeg han er banna... men egentilig gir e faen....han sa bare idiotiske ting
Be__bad Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Off topic:Ja, bare tenk deg om neste gang du skriver en mld eller starter en topic! Det er et fakta at 8 av dine 13 topics er stengt... 5840316[/snapback] UPDATE: 10 av 14 topics!
Almadora Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Vel nå har det endelig blitt stille her da! Latterkongen har nok blitt banna Eller tatt en god lang ferie! Men da håper jeg ikke han skal ha noe å fortelle fra ferien
Insomniatic Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Vel nå har det endelig blitt stille her da! Latterkongen har nok blitt banna Eller tatt en god lang ferie! Men da håper jeg ikke han skal ha noe å fortelle fra ferien 5856793[/snapback] FEIL! Mwhuhahahahaha! Bwahahahahaha! Jeg er her jeg hahahaha! Dere trodde dere var kvitt meg dere! Men det er dere ikke! HAHAHA! Hvor får jeg tak i våpenet?
Sleep4Life Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vel nå har det endelig blitt stille her da! Latterkongen har nok blitt banna Eller tatt en god lang ferie! Men da håper jeg ikke han skal ha noe å fortelle fra ferien 5856793[/snapback] FEIL! Mwhuhahahahaha! Bwahahahahaha! Jeg er her jeg hahahaha! Dere trodde dere var kvitt meg dere! Men det er dere ikke! HAHAHA! Hvor får jeg tak i våpenet? 5868896[/snapback] har du sett bak i buksa di?
Sleep4Life Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vel nå har det endelig blitt stille her da! Latterkongen har nok blitt banna Eller tatt en god lang ferie! Men da håper jeg ikke han skal ha noe å fortelle fra ferien 5856793[/snapback] FEIL! Mwhuhahahahaha! Bwahahahahaha! Jeg er her jeg hahahaha! Dere trodde dere var kvitt meg dere! Men det er dere ikke! HAHAHA! Hvor får jeg tak i våpenet? 5868896[/snapback] har du sett bak i buksa di? 5869099[/snapback] *Damn*
Be__bad Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Vel nå har det endelig blitt stille her da! Latterkongen har nok blitt banna Eller tatt en god lang ferie! Men da håper jeg ikke han skal ha noe å fortelle fra ferien 5856793[/snapback] FEIL! Mwhuhahahahaha! Bwahahahahaha! Jeg er her jeg hahahaha! Dere trodde dere var kvitt meg dere! Men det er dere ikke! HAHAHA! Hvor får jeg tak i våpenet? 5868896[/snapback] *Være særiøs*: Latterkongen, alt står i post #2 i denne tråden! Hjalp det?
Insomniatic Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Nope Sjønnte ikke en dritt! Hahhahhahahhahaaaaaaaaaa ***Seriøst***
Βlur Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Prøv for det første å ta de som faktisk prøver å hjelpe deg serriøst. For det andre bør du for din egen skyld oppføre deg mer seriøst. Som sagt; andre innlegget i tråden beskriver akkurat hvordan du kan få tak i minigun i GTA: SA. Hvis du ikke kan komme deg dit (da må du gjøre oppdrag), så søker du etter koder i google.
Humbug Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Med forbehold om spoilers Siden du vist ikke helt skjønte svaret mitt første gangen kan jeg prøve igjen. For å få tak i minigunen må du ha kommet til Flyplassen i ørkenen for å få tak i et hellikopter eller ha gjort alle oppdragene for Mike Toreno. Hvis du aldri har hørt om mike toreno eller flyplassen i ørkenen må du bare spille videre i spillet Hvis du har tatt flylappen i ørkenen kan du bruke et helikopter til å komme deg opp på det ene tårnet på togbroen som går ut av san fierro som vist under (bildet er fra gtabildetråden, lånt av shadowlands) Helikopteret kan du finne mange steder men det på taket av politistasjonen i downtown san fierro er greiest. For å få minigunen av mike toreno må du ha gjort alle oppdragene for han. Når du er ferdig vil du finne minigunen og annet snacks i huset hans. Huset hans er avmerket på kartet Du får ikke minigunen før ganske langt ut i spillet uansett
Anbefalte innlegg