Gå til innhold

[GTA]Ultimat våpen med kraft!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dere... Har dere sett noe til Latterligkongen i det siste?

5855170[/snapback]

personelig håper jeg han er banna...

men egentilig gir e faen....han sa bare idiotiske ting

Skrevet
Off topic:

Ja, bare tenk deg om neste gang du skriver en mld eller starter en topic! Det er et fakta at 8 av dine 13 topics er stengt...

5840316[/snapback]

UPDATE:

10 av 14 topics!

Skrevet

Vel nå har det endelig blitt stille her da! Latterkongen har nok blitt banna :w00t:

Eller tatt en god lang ferie! Men da håper jeg ikke han skal ha noe å fortelle fra ferien :ermm:

Skrevet
Vel nå har det endelig blitt stille her da! Latterkongen har nok blitt banna :w00t:

Eller tatt en god lang ferie! Men da håper jeg ikke han skal ha noe å fortelle fra ferien :ermm:

5856793[/snapback]

FEIL! Mwhuhahahahaha! Bwahahahahaha! Jeg er her jeg hahahaha! Dere trodde dere var kvitt meg dere! Men det er dere ikke! HAHAHA! Hvor får jeg tak i våpenet?

Skrevet

5856793[/snapback]

FEIL! Mwhuhahahahaha! Bwahahahahaha! Jeg er her jeg hahahaha! Dere trodde dere var kvitt meg dere! Men det er dere ikke! HAHAHA! Hvor får jeg tak i våpenet?

5868896[/snapback]

har du sett bak i buksa di?

Skrevet

5856793[/snapback]

5868896[/snapback]

har du sett bak i buksa di?

5869099[/snapback]

*Damn* :thumbdown:

Skrevet

5856793[/snapback]

5868896[/snapback]

*Være særiøs*:

Latterkongen, alt står i post #2 i denne tråden!

Hjalp det?

Skrevet

Prøv for det første å ta de som faktisk prøver å hjelpe deg serriøst. For det andre bør du for din egen skyld oppføre deg mer seriøst.

Som sagt; andre innlegget i tråden beskriver akkurat hvordan du kan få tak i minigun i GTA: SA. Hvis du ikke kan komme deg dit (da må du gjøre oppdrag), så søker du etter koder i google.

Skrevet

Med forbehold om spoilers

Siden du vist ikke helt skjønte svaret mitt første gangen kan jeg prøve igjen. For å få tak i minigunen må du ha kommet til Flyplassen i ørkenen for å få tak i et hellikopter eller ha gjort alle oppdragene for Mike Toreno. Hvis du aldri har hørt om mike toreno eller flyplassen i ørkenen må du bare spille videre i spillet

Hvis du har tatt flylappen i ørkenen kan du bruke et helikopter til å komme deg opp på det ene tårnet på togbroen som går ut av san fierro som vist under

(bildet er fra gtabildetråden, lånt av shadowlands)

post-42462-1144349401_thumb.jpg

Helikopteret kan du finne mange steder men det på taket av politistasjonen i downtown san fierro er greiest.

For å få minigunen av mike toreno må du ha gjort alle oppdragene for han. Når du er ferdig vil du finne minigunen og annet snacks i huset hans. Huset hans er avmerket på kartet

Du får ikke minigunen før ganske langt ut i spillet uansett

post-42462-1144349419_thumb.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...