Gå til innhold

Euro Forces tilgjengelig for nedlasting


Anbefalte innlegg

Gamerlivet er enkelt med ASE. :thumbup:

 

ASE?

 

Ser ikke helt problemet med å betale skarve 80 NOK jeg da, men...

 

Jeg forstår ikke hvorfor folk gidder bruke 80kr på 3 maps. Pakken gir jo ingen fordel i vanilla, eller SF. Regner med folk blir rimelig leie av å spille 3 maps hele veien. En slik pakke er noe andre produsenter hadde gitt ut gratis.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamerlivet er enkelt med ASE. :thumbup:

 

ASE?

 

Ser ikke helt problemet med å betale skarve 80 NOK jeg da, men...

 

Jeg forstår ikke hvorfor folk gidder bruke 80kr på 3 maps. Pakken gir jo ingen fordel i vanilla, eller SF. Regner med folk blir rimelig leie av å spille 3 maps hele veien. En slik pakke er noe andre produsenter hadde gitt ut gratis.

5758253[/snapback]

Er enig i at EA er noen grådige gribber, men jeg betalte likevel de vel 80,- det kostet. No problemo. Men skjønner ikke helt utrykket "booster pack" For meg høres det ut som om spillet skal bli "boostet" eller at man får fordeler med å installere denne pakken, men det har jeg ikke merket noe til. Misvisende reklame?

Lenke til kommentar

Gamerlivet er enkelt med ASE. :thumbup:

 

ASE?

 

Ser ikke helt problemet med å betale skarve 80 NOK jeg da, men...

 

Jeg forstår ikke hvorfor folk gidder bruke 80kr på 3 maps. Pakken gir jo ingen fordel i vanilla, eller SF. Regner med folk blir rimelig leie av å spille 3 maps hele veien. En slik pakke er noe andre produsenter hadde gitt ut gratis.

5758253[/snapback]

Er enig i at EA er noen grådige gribber, men jeg betalte likevel de vel 80,- det kostet. No problemo. Men skjønner ikke helt utrykket "booster pack" For meg høres det ut som om spillet skal bli "boostet" eller at man får fordeler med å installere denne pakken, men det har jeg ikke merket noe til. Misvisende reklame?

5758531[/snapback]

Hadde det vært 3 enkle kart som kostet 80 kr, så hadde det vært svindel.

Men her får vi 3 nye kart som er godt laget og har nye elementer i seg. I tillegg får vi nye våpen og ny hardware. Utfordringen med å takle Tiger-helikopteret var verdt det hele for meg :)

 

Eurofighter var ikke verdt det :cry:

Lenke til kommentar
Hadde det vært 3 enkle kart som kostet 80 kr, så hadde det vært svindel.

Men her får vi 3 nye kart som er godt laget og har nye elementer i seg. I tillegg får vi nye våpen og ny hardware. Utfordringen med å takle Tiger-helikopteret var verdt det hele for meg :)

 

Eurofighter var ikke verdt det  :cry:

5758798[/snapback]

Det er jo nesten 3 enkle kart. Hva har det å si med nye våpen og hardware når man ikke kan bruke dem på andre kart?

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke hvorfor folk gidder bruke 80kr på 3 maps. Pakken gir jo ingen fordel i vanilla, eller SF. Regner med folk blir rimelig leie av å spille 3 maps hele veien. En slik pakke er noe andre produsenter hadde gitt ut gratis.

5758253[/snapback]

Ikke glem at du også får noen pene nye skins med på kjøpet, og den fantastiske muligheten til å spille på 32 player maps!!

Lenke til kommentar

Ikke spillt så mye ennå, men synes mapene så veldig bra ut. 2 store ørkenkart med rom for det meste, områder med kølsvart oljerøyk osv.. Stili. Great Wall sleit jeg litt med å finne ut av, men tror det kan bli veldig bra når en kjenner det litt bedre.

Våpna derimot, var bare "sådær". Sikkert litt vanesak det også, men foruten LYDEN på supportgunnern var det litt skuffende.

Lenke til kommentar

Får kun dette opp når jeg Starter EA downloader

Er det for det er stor pågang for tiden eller noe annet..?!?!

 

 

 

 

Finner ikke siden

Siden du ser etter, kan være fjernet, ha fått endret navnet eller være midlertidig utilgjengelig.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Prøv følgende:

 

Hvis du skrev inn adressen til siden på adresselinjen, må du kontrollere at den er riktig stavet.

 

Åpne siden www.softomate.com, og søk etter koblinger til informasjonen du vil ha.

Klikk Tilbake-knappen hvis du vil prøve en annen kobling.

Klikk Søk for å se etter informasjon på Internett.

 

 

 

HTTP 404 - Finner ikke filen

Internet Explorer

Lenke til kommentar

Taster jo ikke inn nå adresse, et lite vindu popper jo opp....

Noen andre.. som kan hjelpe..!?!?!?

 

 

 

Får kun dette opp når jeg Starter EA downloader

Er det for det er stor pågang for tiden eller noe annet..?!?!

 

 

 

 

Finner ikke siden

Siden du ser etter, kan være fjernet, ha fått endret navnet eller være midlertidig utilgjengelig.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Prøv følgende:

 

Hvis du skrev inn adressen til siden på adresselinjen, må du kontrollere at den er riktig stavet.

 

Åpne siden www.softomate.com, og søk etter koblinger til informasjonen du vil ha.

Klikk  Tilbake-knappen hvis du vil prøve en annen kobling.

Klikk  Søk for å se etter informasjon på Internett.

 

 

 

HTTP 404 - Finner ikke filen

Internet Explorer

5760334[/snapback]

Lenke til kommentar
Har nettopp begynnt med BF2 igjen etter en langt pause så har ikke fått med meg hva euro force er. Ja, hva er dette? er det som et helt nytt spill eller er det bare noen små oppgraderinger?

5761125[/snapback]

3 nye brett og noen nye våpen og kjøretøy. Special Forces er en stor oppgradering. Anbefales om du liker å spille infanteri.

 

Statusrapport nå! Vi vil høre hvordan den er.

Om den nye hardwaren i Euro Forces:

Tanks: Leo og Challenger er svære beist, men ellers akkurat som T90

 

Tiger helikopter: Veldig vanskelig å bruke første gang, du vil føle deg som en nybegynner selv med masse heli-erfaring. Må lette rett opp, ikke snu på heli når du er i bakken. Må stoppes helt før landing, kan ikke lande i 200 som med cobra. Er langt kjappere enn alle andre helikoptere. En deilig utfordring eller en bitter erfaring :!:

 

Eurofighter Typhoon: Ubrukelig! Like treigt som en bomber og utstyr som en jager. Vanskelig å skyte med kanonen. Søksmål fra Typhoon produsentene mot DICE? :tease:

 

Kartene er ganske store og har hardware nok til alle. Får en fin El Alamein følelse :)

Lenke til kommentar

Hva faen er feilen med EA.. Sorry ord bruken, har installert BF2 igjen, lastet ned EF bet for EF installert EF men får ikke spilt. Trykker meg inn i bf2 serveren og finner EF servere trykker på dem får beskjed. Du kan ikke spille EF før du har kjøpt og installert det. Prøv igjen... AHH! Hva gjør jeg her?

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Hva faen er feilen med EA.. Sorry ord bruken, har installert BF2 igjen, lastet ned EF bet for EF installert EF men får ikke spilt. Trykker meg inn i bf2 serveren og finner EF servere trykker på dem får beskjed. Du kan ikke spille EF før du har kjøpt og installert det. Prøv igjen... AHH! Hva gjør jeg her?

5761307[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=550903

Lenke til kommentar
De færreste er så fattige at de ikke har råd til Euro Force og burger..

5761556[/snapback]

For meg betyr ikke de 80kr noe særlig, men det handler om prinsipper. En slik pakke er noe andre produsenter hadde gitt ut gratis, det er ikke dyrt, men unødvendig av dem å ta penger for det!

5761807[/snapback]

Det er det jeg alltid har ment også. Av den grunn er jeg veldig avventende ovenfor disse såkalte "booster" greiene til EA. Slike ting blir ofte utgitt gratis som en "thanks to the community", mens EA's syn på "fansen" er tydeligvis "skvis de jævlene for mest mulig cash"... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...