Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Jeg har kabel i fra RKL og min hastighet er 3520/640. Når jeg bruker Digi.no sitt surfometer får jeg 3775/675 og det skal jeg ikke klage over! Men bruker jeg det samme speedometeret uten java får jeg 4175kb/s?? Bruker jeg ITavisen.no sitt speedometer som sikkert er uten java, får jeg 4730kb/s!! Hva ialle dager er dette normalt? Skal ikke klage på overhead hastighet jeg altså.. Men 1200kb/s høyere på ITavisen enn hva jeg betaler for, og ca 700kb/s høyere på digi.no... Hva er galt med java sier nå jeg? Jeg bruker Opera 8.5 og FireFox 1.5 det er like hastigheter mellom disse. Edit: Jeg kjørte testene 3 ganger hver, og hastighetene blir ett gjennomsnitt. Endret 14. mars 2006 av Slettet+3124
efikkan Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Resultatene er også avhengig av annen trafikk på tilkoblingen din. Men uansett så må du ikke stole på desse testene.
Wipeout Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Den mest pålitelige testen pr. i dag er nok fortsatt TPTest.
Gjest Slettet+3124 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Resultatene er også avhengig av annen trafikk på tilkoblingen din. Men uansett så må du ikke stole på desse testene. 5754456[/snapback] Er ver ikke avhengige av min trafikk belastning, heller på serveren hvor speedometeret ligger. Nå skal det sies at jeg har bruke speedomeret rimelig lenge bla med Telenor og der fikk det jeg skulle ha. Pluss/minus noen få kb/s i forhold til den hastigheten som jeg hadde betalt for... Men det som er bramsen her er tydelig java. For de kjører man testen med Java er den mye lavere enn uten Java, både på digi.no og ITavisen.no sitt speedometer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå