Enzo1590 Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har en XP home plate som inneholder SP2. Jeg har også en pro versjon som jeg skal oppgradere med. Men så har jeg et problem. Home Edition platen har som sagt SP2 mens pro versjonen ikke har noen SP i det hele tatt. Derfor kan jeg ikke oppgradere. Er det mulig å fjerne SP'ene på noen måte, selv om de ble innstalert sammen med platen? Finnes det kansje noen form for programmer som kan "resette"?
kvase Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 jada på leg til fjern program husk og kryss av for vis oppdateringer slik som på dette bilde.
Enzo1590 Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Skrevet 13. mars 2006 jada på leg til fjern program husk og kryss av for vis oppdateringer slik som på dette bilde. 5748307[/snapback] Det er det som er problemet, siden platen allerede inneholdt SP2 så ligger den ikke der....
Tomle Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Det greieste er vel å oppgradere Pro cd'en din til å inkludere SP2 ved å "slipstreame", dvs inkludere oppdateringer. Ta en titt på f.eks http://www.dinside.no/php/art.php?id=107850 for eksempel på å gjøre det. Eller søk litt rundt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå