shizz kebab Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 (endret) Da har jeg laget min første WoW-film. Lagde den sammen med en kompis, det er en duo-pvp-film. Litt bedre forklart er vi en mage og en priest som teamer i PvP. Det som er litt spesielt med denne filmen er at vi faktisk IKKE er lvl 60's med über-epics og insane crits. Nei, i denne filmen er vi low-lvls! Vi spiller mage og priest fra lvl 24 og oppver til 30. I løpet av denne filmen får vi vise hva vi er gode for, og at vi bedre skills enn gear. Musikk av 2Pac Den blir snart lagt ut på Warcraftmovies.com, imens legger jeg den ut her Kan kopiere teksten som hører til den: This movie is a low-lvl PvP-movie. We were tired of watching lvl 60's with full epic gear posting movies of themself, and we decided to make a low-lvl PvP movie, that we can really show skills in. Making this movie we went from lvl 24-30, so by time we raise in lvl. In this movie we engage higher lvl-players, mostly with an orange or red lvl-icon. In some fights you see no lvl-icon, that means they er unknown lvl, (?? - 10 lvl's+ higher). So, shortly this move contains a low-lvl mage and a low-lvl priest teaming up, killing people up to more than 10 lvl's higher then they are themself. Note that this is our first PvP-movie, so be kind. Music is made by 2Pac. Enjoy. Warcraftmovies-link Link til filmen. Endret 18. mars 2006 av shizz kebab
Keylar Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Skjønner hva dere vil fram til med filmen, å vise skills isteden for epics, men du må også skjønne at low lvl pvp kan være veldig ensidig når det gjelder visse klasser som ikke har lært livs viktige spells osv. Er vel egentlig derfor jeg ikke liker low lvl movies, men skal laste ned fordet
shizz kebab Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Skrevet 13. mars 2006 Smaken er som baken; delt. Anyway, det er vår smak, hip hop. Men hva med å si hva du synes om filmen?
The_Pathologist Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 (endret) omfg like teh best pvp movie eva!! omfg omfg!! like Pathologist had insane skill liek omfg Chuck norris roundhouse kcikx 1!!111!! omfg Neida.. men jeg likte filmen siden jeg var med på og lage den, men anyway musikken eier så vær stille mr "Cinimoe" Endret 13. mars 2006 av The_Pathologist
Wice Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 omfg like teh best pvp movie eva!! omfg omfg!! like Pathologist had insane skill liek omfg Chuck norris roundhouse kcikx 1!!111!! omfg Neida.. men jeg likte filmen siden jeg var med på og lage den, men anyway musikken eier så vær stille mr "Cinimoe" 5746953[/snapback] hææ? Filmen var jo litt moro =) men musikken sugde fortsatt..
Gjest Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Jeg synes det er forskjellig hvilken musikk som passer til de forskjellige klassene. Jeg har ikke sett filmen ennå, så.
The_Pathologist Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 (endret) nei "Cinimoe" DU synes musikken sugde DU, DIN EGEN MENING betyr ikke at den suger for det vel? så altså etter din mening suger alt du ikke liker?? Endret 29. mars 2006 av The_Pathologist
shizz kebab Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 Jaja, ingen grunn tilå hisse seg opp.
Wice Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 nei "Cinimoe" DU synes musikken sugde DU, DIN EGEN MENING betyr ikke at den siger fr det vel? så altså etter din mening suger alt du ikke liker?? 5752445[/snapback] Ro ned et par hakk her da.. Jeg sa musikken sugde, regner med at du/dere vil ha Kritikk? vell, hvis ikke, så er ikke dette stedet og poste på.
Gjest Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Hvis du synes at musikken suger, gå synes kanskje The Patologist at du suger, men det betyr ikke at musikken suger, fodi det er noen som synes musikken suger.
chokke Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Hvis du synes at musikken suger, gå synes kanskje The Patologist at du suger, men det betyr ikke at musikken suger, fodi det er noen som synes musikken suger. 5753067[/snapback]
stoltz Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Det er da bra at noen bruker noe annet enn de samme rockelåtene?
shizz kebab Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 (endret) Det er da bra at noen bruker noe annet enn de samme rockelåtene? 5753660[/snapback] Nettop. Helt enig der EDIT: Typo Endret 14. mars 2006 av shizz kebab
shizz kebab Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Ingen fler som kunne ønske seg å kommentere? Har vært 88 DL's.. Btw; Filmen er snart ute på Wcmovies.
Gjest Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Jeg prøvde å downloade den tre ganger på to forskjellige PCer, den høyeste kom til 7% ferdig. jeg prøver igjen nå.. På min film har det vert tilsammen 65 downloades, men bare noen få svar.
shizz kebab Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 (endret) Da var filmen på warcraftmovies. Har over 130 DL's nå. Edit: Link: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=17095 Gamon dies. Endret 18. mars 2006 av shizz kebab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå