Gå til innhold

DVD - hvordan finne lagbytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

På en DVD-9 plate (iso fil, ikke brent ut) - hvordna kan jeg finne lagbytte der slik at jeg kan splitte DVD9-plata til 2 DVD5 plater akkurat i lagbytte?

Tommy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vis det er en dvd film det er snakk kan du montere image i Deamon Tools og bruke DVD Shrink og tilpasse den til en DVD5 plate.

5744164[/snapback]

Skal IKKE komprimere den..noe av hesikten med å splitte den er å slippe det. Blir ræva bilde da. Så skal splitte den akkurat i lag-byttet, men hvordan finner jeg det?

Skrevet

Att det blir ræva kvalitet er vel og ta i litt, men vil du ikke gjøre den om til DVD5 kan du jo heller brenne den ut på en DVD9 i stede. Tror det er ett bedre valg enn og prøve og finne en måte og dele den på. Har brent en masse plater med DVD Shrink og kan ikke si jeg merker den stor forskjellen på bilde.

Skrevet
Att det blir ræva kvalitet er vel og ta i litt, men vil du ikke gjøre den om til DVD5 kan du jo heller brenne den ut på en DVD9 i stede. Tror det er ett bedre valg enn og prøve og finne en måte og dele den på. Har brent en masse plater med DVD Shrink og kan ikke si jeg merker den stor forskjellen på bilde.

5744864[/snapback]

Blir nok ræva dessverre..Merker stor forskjell. DVD Shrink er hvertfall dårlig..må isåfall bruke CCE eller no da hvis man skal kode om.

Spurte heller ikke om hva du mener er best, vil kun ha svar på om det er mulig å finne lagbyttestedet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...