Mellet Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Holder på å lage et enkelt kart over alle de som er på lan. Men, noe som er litt bug, av og til følger ikke siden det som står i .css mens noen ganger gjør det. Prøv å se på denne siden. Om det funker helt fint når du kommer dit, prøv å refresh et par ganger, så fucker det seg til Den sjulte teksen som skal komme fram når man holder musa over sitteplassene vises av på noen av setene.
groenlid Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 (endret) hmmm. ser ingen feil nå i allefall.. Bruker den siste Opera Endret 12. mars 2006 av groenlid
0lav Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 (endret) Mener du at de grønne boksene blir flyttet ut med teksten som skal komme over dem når du holer musen over de? Og at det er på forskjellige bokser det er slik hver gang du oppdaterer? Isåfall så funket det ikke i FF til meg.. EDIT: I går så var det slik, men når jeg så nå så funket alt Endret 13. mars 2006 av 0lav
trondes Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 (endret) IE viser den på denne utrolige måten.. Ikke noe mouseover her heller.. ( er ikke dette et HTML/CSS problem og ikke PHP ? ) Endret 13. mars 2006 av trondes
Mellet Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Skrevet 13. mars 2006 Har fixet det nå, funker som det skal (men ikke i IE) skal se om jeg for det til å fungere riktig der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå