Gå til innhold

Problem skjermkort CS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikkje skjermkortet, VIA/S3G UniChrome Pro IGP godt nok til å spille CS med??

Får nemleg opp den feilmeldingen, har lasta ned oppdatering på driver, men ser ikkje ut som det hjelp heller... Har ikkje fakta om skjermkortet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Får nemleg opp den feilmeldingen, har lasta ned oppdatering på driver, men ser ikkje ut som det hjelp heller... Har ikkje fakta om skjermkortet...

5742687[/snapback]

Hmm. Denne er litt feilpostet, burde vært postet her

Uansett, hvor mye minne har dette skjermkortet da? Skulle tro at CS virker med de fleste skjermkort, men det kommer seff an på resten av hardware, kan du gi litt info om den`? :)

Endret av quakie
Skrevet

5742687[/snapback]

Hmm. Denne er litt feilpostet, burde vært postet her

Uansett, hvor mye minne har dette skjermkortet da? Skulle tro at CS virker med de fleste skjermkort, men det kommer seff an på resten av hardware, kan du gi litt info om den`? :)

5742710[/snapback]

Vel... dette er søskenbarnet min sin pc... og han har ikkje noko info om dette kortet.....

Skrevet
Det er vel et innebygget skjermkort.. veit ikke hvordan det er med cs på akkurat det kortet..

5743551[/snapback]

Prøvde å køyre spelet med det skjermkortet....... ikkje til å anbefale.... hakka som berre juling....

Skrevet

Hvis det står på meldingen du får opp at ikke egner seg for spillet eller noe sånt,

kan du trykke "don't show this message again" og trykke "continue anyway".

Dette har iallefall funket for et par kompiser av meg som hadde samme problemet.

Men minimumskravet for skjermkortet for å drive CS er vell 256 tror jeg.

Og det har vel de aller fleste skjermkort som er kommet i løpet av de siste 4 årene tror jeg...

Prøv deg fram...

Skrevet

Og det har vel de aller fleste skjermkort som er kommet i løpet av de siste 4 årene tror jeg...

ehm, mener du cs:s ? :p

uansett, mange skjermkort er bedre med 128 enn 256 mb!

og har drevet cs 1.6 glatt med et kort som hadde 64 mb :)

Skrevet

5751176[/snapback]

MiB? :!:

Kortet burde gå an å komme inn på cs med, rart at ikke det skulle fungere, men det å spille CS på et integrert skjermkort er ikke et prosjekt jeg ville satt i gang med (selv om CS krever utrolig lite ressurser i utgangspunktet uansett).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...