Jaymzzz Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan man får opp consolen? Har klikket på boksen på keyboard advanced "enable developers cosole" Men det skjer fremdeles ingenting når jeg trykker på knappen ved siden av 1.
krizkriz Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan man får opp consolen? Har klikket på boksen på keyboard advanced "enable developers cosole" Men det skjer fremdeles ingenting når jeg trykker på knappen ved siden av 1. 5742265[/snapback] Hei og velkommen til forumet Du kan ta en titt her om åssen du får opp consolen. Neste gang du poster et CS inlegg, så poster du det her! Da vet du det til neste gang
Black Star Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Heisann. Før du fortsetter å bruke forumet, anbefaler jeg deg å lese retningslinjene. Du finner link på venstre side. Alle brukere er forpliktet å lese disse. Denne tråden har både for dårlig emnefelt og er feilpostet. Hadde du lest retningslinjene hadde du sluppet å måtte lage tråden på nytt Denne stenges.
Anbefalte innlegg