Labrie Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Hei, hmm.. Når jeg har installert Steam & skal til å åpne Steam, så kommer updaten opp med en gang, Når den updaten kommer opp, Så står det blikk stille... Ventet i en halvtime / Times tid. Den sto helt fast. Er det noe mulighet for å få Steam lastet ned med updaten på ? Eller overføre Steam med update over nettverket ? Eller installere CS uten Steam ? (helst uten offline mod) Hvor finner jeg Offline MODen hen? (har leita) *Håpe på svar*
themanfrom Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Mener offline/lan mod er ulovlig... bare så du vet det. Har du telenor? for da kan det henda at de har sperra endel porter, ut/inn porter, sånn at du bare kan bruke msn/internett.
Shikaru Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Noe av det samma skjer hos meg. Men etter en stund så stopper bare updaten, og jeg kommer inn. steam monger ganske ofte
Labrie Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Skrevet 13. mars 2006 (endret) Svar jo hmm.. Skal prøve å slette den filen... *hente steam på nytt* Har telenor ja, Men har fått til å spille Enemy Territory på nettet da, Men hadde litt problemer med å få det til... hmm.. Der.. Søkte på "SteamUI.dll" på Søk etter at jeg hadde installert Steam.. Steam mappen ser ut som på det bildet... (filer) Har ikke updata så det er ikke så utrolig mange filer der... Endret 13. mars 2006 av Labrie
Labrie Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 Har gjort det... Det er ikke noen fil som heter det =S
Jooakim Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Hva skjer hvis du sletter ClientRegistry.Blob, for så å kjøre Steam?
Labrie Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 Hmm.. Den starter å update med en gang Steam er ferdig installert.. Så er litt vanskerlig å gjøre det i den rekkefølgen... =0
Labrie Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Skrevet 22. mars 2006 Sorry... Glemte meg... Har ikke på noe Brannmur da =S Lasta ned en non Steam versjon.. Bare til LAN da... Så.. Er ikke noe must lenger.. Spiller Battlefield & Wolfenstein : ET Istedet ;D
Jooakim Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Sorry... Glemte meg... Har ikke på noe Brannmur da =SLasta ned en non Steam versjon.. Bare til LAN da... Så.. Er ikke noe must lenger.. Spiller Battlefield & Wolfenstein : ET Istedet ;D 5794814[/snapback] Kanskje du har anti-virus som blokkerer? Det er forresten ulovlig å bruke Non Steam-versjoner.
Labrie Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 hmm... Tja.. Orka ikke extracte filene til den uansett... ;P Tja... Kanskje det... Kan sjekke etter...
Labrie Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 Jess.. Nå funket det.. Tusen takk "Joakim." Norton Internet Security som gjorde det Funker det ikke slå av den for alltid ? Funker liksom bare å velge max, at den er av til PCen restarter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå