Gå til innhold

Mangler normal Excel solver fil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal levere en oppgave i Lineær Programmering, men så finner jeg ikke solver (MS Office XP. Har forsøkt Add in og så Solver, men etter litt får jeg feilmelding (når den forsøker å installere) at den ikke finner programmet i mappen c:\windows. Jeg mangler installasjons cd. Har noen av dere denne filen :ermm: ?

Kanskje du også kunne forklart hvordan jeg får lagt denne i inn excel slik at programmet fungerer ?

Håper på positivt svar !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Tools > Addin og så Browse. Bla og let, Solver skal teoretisk kunne ligge sammen med Office i Programfiler. Hos meg ligger den i

C:\Programfiler\Microsoft Office11\OFFICE11\Library\SOLVER

men det var en custom installasjon. Men i C:\windows ligger den nok i hvert fall ikke.

HTH. beste hilsen Harald

Skrevet
Prøv Tools > Addin og så Browse. Bla og let, Solver skal teoretisk kunne ligge sammen med Office i Programfiler. Hos meg ligger den i

C:\Programfiler\Microsoft Office11\OFFICE11\Library\SOLVER

men det var en custom installasjon. Men i C:\windows ligger den nok i hvert fall ikke.

HTH. beste hilsen Harald

5737980[/snapback]

Desverre gjør den ikke det, men takk for hjelpen !

Ha en fin fin kveld !

Skrevet
Du har søkt hele harddisken etter SOLVER.XLA ? Svar gjerne fra gyldig email til hstf at hotmail dot com dersom du har engelsk eller amerikansk excelversjon.

5740028[/snapback]

Hei!

Jeg har fått tak i Solver (reinstallerte office), men tusen takk for hjelpen !

:cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...