Lurifaxx Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Hei. Jeg skal levere en oppgave i Lineær Programmering, men så finner jeg ikke solver (MS Office XP. Har forsøkt Add in og så Solver, men etter litt får jeg feilmelding (når den forsøker å installere) at den ikke finner programmet i mappen c:\windows. Jeg mangler installasjons cd. Har noen av dere denne filen ? Kanskje du også kunne forklart hvordan jeg får lagt denne i inn excel slik at programmet fungerer ? Håper på positivt svar !!
Harald Staff Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Prøv Tools > Addin og så Browse. Bla og let, Solver skal teoretisk kunne ligge sammen med Office i Programfiler. Hos meg ligger den i C:\Programfiler\Microsoft Office11\OFFICE11\Library\SOLVER men det var en custom installasjon. Men i C:\windows ligger den nok i hvert fall ikke. HTH. beste hilsen Harald
Lurifaxx Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Skrevet 11. mars 2006 Prøv Tools > Addin og så Browse. Bla og let, Solver skal teoretisk kunne ligge sammen med Office i Programfiler. Hos meg ligger den iC:\Programfiler\Microsoft Office11\OFFICE11\Library\SOLVER men det var en custom installasjon. Men i C:\windows ligger den nok i hvert fall ikke. HTH. beste hilsen Harald 5737980[/snapback] Desverre gjør den ikke det, men takk for hjelpen ! Ha en fin fin kveld !
Harald Staff Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Du har søkt hele harddisken etter SOLVER.XLA ? Svar gjerne fra gyldig email til hstf at hotmail dot com dersom du har engelsk eller amerikansk excelversjon.
Lurifaxx Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 Du har søkt hele harddisken etter SOLVER.XLA ? Svar gjerne fra gyldig email til hstf at hotmail dot com dersom du har engelsk eller amerikansk excelversjon. 5740028[/snapback] Hei! Jeg har fått tak i Solver (reinstallerte office), men tusen takk for hjelpen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå