Gå til innhold

Local Area Connection rebooter PC'n...


Anbefalte innlegg

Etter å ha formatert HD'n og lagt inn Windows XP på nytt med alle oppdateringer, så jeg at i Quick Launch stod det "Local Area Connection 3 - A network cable is unplugged." Jeg har trådløst nettverk og ble litt forundret over dette. Og da jeg trykte på Disable, rebootet PC'n seg. Jeg kan se at det dukker opp en blåskjerm med noe skrift, men dette går altfor fort til at jeg kan se hva som står der.

 

Jeg har lagt inn nye drivere til alt, i tillegg flashet BIOS'n og oppdatert den.

 

Hva er det som forårsaker dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du har en nettverksport du ikke bruker så slå den av i BIOS.

5738224[/snapback]

 

Fant ingen muligheter for det i BIOS.. men uansett så løser det ikke problemet. Hva om jeg får bruk for den senere. Jeg skal til å undersøke om der er den nye nForce 5.11 som kræsjer og installere 5.10

Lenke til kommentar
Etter å ha formatert HD'n og lagt inn Windows XP på nytt med alle oppdateringer, så jeg at i Quick Launch stod det "Local Area Connection 3 - A network cable is unplugged." Jeg har trådløst nettverk og ble litt forundret over dette. Og da jeg trykte på Disable, rebootet PC'n seg. Jeg kan se at det dukker opp en blåskjerm med noe skrift, men dette går altfor fort til at jeg kan se hva som står der.

 

Jeg har lagt inn nye drivere til alt, i tillegg flashet BIOS'n og oppdatert den.

 

Hva er det som forårsaker dette?

5737689[/snapback]

Hva som forårsaker rebooten er sannsynligvis en dårlig driver. Grunnen til at du har en eller flere ekstra Local Area Connections er sannsynligvis at du har en eller flere FireWire (IEEE1394) porter på PCen din. I tillegg til å kunne koble til eksterne enheter, kan FireWire også brukes til nettverk mellom to PCer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...