Gå til innhold

mini-dv kamera til max 3000,- ?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ser etter et mini-dv kamera til max. 3000 kr. (helst rundt 2500) men har lite peiling, så lurer på om noen har no forslag til hvilket kamera jeg kan kjøpe. Har sett på en hel haug på nettet, men synes de fleste ser ganske like ut! :p Det burde kunne filme "greit" når det er litt mørkt.. blir vel helst et kamera som blir brukt på ferie turer å sånn, kanskje litt i jobb.. Også et spørsmål. Hva er forskjell på optisk og digital zoom?

Takker for svar!

Marius.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er truleg eit av dei betre alternativa i den prisklassen.

 

Forskjellen på digital og optisk zoom ligg litt i namnet: Digital er at kameraet forstørrer biletet digitalt, omlag på same måte som når du zoomer inn på eit bilete på datamaskina. Optisk er at linsene i kamera beveger seg i høve til kvarandre, og slik endrer zoomen. Digital zoom er ubrukeleg, då den berre gjer biletkvaliteten dårlegare.

Lenke til kommentar
Dette er truleg eit av dei betre alternativa i den prisklassen.

 

Forskjellen på digital og optisk zoom ligg litt i namnet: Digital er at kameraet forstørrer biletet digitalt, omlag på same måte som når du zoomer inn på eit bilete på datamaskina. Optisk er at linsene i kamera beveger seg i høve til kvarandre, og slik endrer zoomen. Digital zoom er ubrukeleg, då den berre gjer biletkvaliteten dårlegare.

5737135[/snapback]

 

Det kamera der er et av de jeg har sett på, kanskje det blir et sånt. Takk for svar! 24 x optisk zoom burde vel være greit! :) Har et spørsmål til og jeg. CCD-sensorer, hva er det? Sier meg ingen ting.. en ting til.. hvordan er det å filme med dette når det er mørkt?

Endret av thejokerno
Lenke til kommentar
CCD-brikka er biletbrikka. Det er den som fanger opp lyset, og gjer kameraet i stand til å lage eit bilete som det tek opp på tapen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ccd

5737674[/snapback]

 

aha.. men hva vil da 1 CCD si? Det panasonic kameraet du viste har 1 CCD. Og man har 2CCD og 3CCD.. Hvor bra vil "bilde" bli med dette kameraet om man filmer når det begynner å bli mørkt.. ? Litt dårlig til å forklare meg her, men du skjønner?

Lenke til kommentar

Har aldri sett 2CCD...

 

Det at eit kamera har tre biletbrikker (3CCD) vil seie at det er ei biletbrikke for kvar primærfarge (raud, grøn, blå). Dette skal gje at kameraet gjengir fargar betre enn eit kamera som berre har ei biletbrikke for alle fargane.

 

Veit ikkje kor bra det er når det er mørkt, men du kan ikkje vente perfekte bilete.

Lenke til kommentar
Har aldri sett 2CCD...

 

Det at eit kamera har tre biletbrikker (3CCD) vil seie at det er ei biletbrikke for kvar primærfarge (raud, grøn, blå). Dette skal gje at kameraet gjengir fargar betre enn eit kamera som berre har ei biletbrikke for alle fargane.

 

Veit ikkje kor bra det er når det er mørkt, men du kan ikkje vente perfekte bilete.

5737837[/snapback]

 

Ok! Blir muligens dette kameraet jeg kjøper! Tusen takk for hjelpa, du har vært til stor hjelp! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...