Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Upload for online spilling ?


Anbefalte innlegg

Jeg hadde en internett linje på 128\64 kb (:w00t: hurra) og prøvde og spille både BF2 og MOHAA.

 

Det gikk veldig greit i starten men ca hvert 15-20 min så gikk pingen fra 45-70 opp til 1500-2000 noe som selvfølgelig gjorde at jeg måtte logge av.

 

Nå har jeg oppgradert til 386\128 kb og trodde dette skulle være nok men jeg får fremdeles det samme problemet men ca hvert 25-30 min nå.

Pingen går "kun" opp til 350-450 nå men blir jo kicket fra servere for det.

Det varer som regel ca 1-2 min før pingen stabiliserer seg igjen.

 

Uanett jeg trodde da at 128kb oppload skulle være ok, andre som har hatt liknende problemer med internet linjer og vet hva det kan skyldes ?

Endret av Archangel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde en internett linje på 128\64 kb (:w00t:  hurra) og prøvde og spille både BF2 og MOHAA.

 

Det gikk veldig greit i starten men ca hvert 15-20 min så gikk pingen fra 45-70 opp til 1500-2000 noe som selvfølgelig gjorde at jeg måtte logge av.

 

Nå har jeg oppgradert til 386\128 kb og trodde dette skulle være nok men jeg får fremdeles det samme problemet men ca hvert 25-30 min nå.

Pingen går "kun" opp til 350-450 nå men blir jo kicket fra servere for det.

Det varer som regel ca 1-2 min før pingen stabiliserer seg igjen.

 

Uanett jeg trodde da at 128kb oppload skulle være ok, andre som har hatt liknende problemer med internet linjer og vet hva det kan skyldes ?

5736145[/snapback]

 

 

altså du bør ha minst 200 i upload har jeg funnet ut, grensen går på 100 og noe men altså som alle vet er ikke internetten på den hastigheten hele tiden, går litt opp og ned. hadde det prb før men fikk kjappere linje og det har ordnet seg nå;) har 4000\400

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...