downsattack Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg har et problem med headsettet mitt til 360, den funker ikke jeg får ikke snakket med andre og hører ikke hva de sier heller jeg har sjekket på forskjellige sider og fulgt instruksjonene akkurat slik det sto med volumknappen ned og mute knappen til venstre osv.... når det gjelder chat kanalene får jeg ikkegått inn på de forskjellige kanalene bortsett fra noen ganger på privat chat, og da funker det fint. Kan snakke og høre personen jeg snakker med men jeg får ikke joinet der alle er liksom og dette er veldig irriterende har vært innom forskjellige butikker men de fortalte meg ikke mye noen som vet hva det kan være, en instilling eller et eller annet?? Takk for all hjelp !
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Teit forslag, men har du sjekket at kontakten sitter i skikkelig? Første gangene jeg spilte, satte jeg den ikke i ordentlig (den må presses helt inntil til du hører et klikk).
downsattack Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Skrevet 11. mars 2006 Teit forslag, men har du sjekket at kontakten sitter i skikkelig? Første gangene jeg spilte, satte jeg den ikke i ordentlig (den må presses helt inntil til du hører et klikk). 5735043[/snapback] Ja den sitter ordentlig inn er nok ikke det
glx-rider Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Kan nok ha noe å gjøre med at du ikke har åpnet alle portene som trengs til live.
downsattack Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 Kan nok ha noe å gjøre med at du ikke har åpnet alle portene som trengs til live. 5742941[/snapback] vet du hvordan jeg gjør det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå