MiSP Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 (endret) Bakgrunnshistorie #1: 1. Jeg starter opp X³-demoen, alt er vel. 2. Det klikker etter en stund da jeg holdt på å stille inn noe i menyen. Spillet låser seg, musikken looper. 3. Ctrl-Alt-Del, jeg avslutter spillet med task manager. 4. Jeg dobbeltklikker på snarveien for å starte spillet igjen, og får denne feilen. Bakgrunnshistorie #2: 1. Jeg starter opp spillet og spiller litt. 2. Jeg slutter av spillet. 3. Når avslutt-skjermen skal komme (den som alltid er i alle demoer, som sier noe om hva som er i det fulle spillet) vises i stedet bare en svart skjerm. 4. Jeg klikker samme tast som jeg ville ha trykket for å avslutte den vanlige skjermen, og spillet avslutter som om ingenting skulle ha skjedd. 5. Jeg dobbeltklikker på snarveien for å starte spillet igjen, og får denne feilen. Noen som vet hva som er galt? Jeg kan fikse problemed ved å reinstallere, men ettersom installasjonen tar noen minutter, gidder jeg ikke dette hver gang spillet klikker. Skjermbilde vedlagt. Endret 10. mars 2006 av MiSP
Zulator Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Prøv denne hotfixen fra egosoft. http://dl1.egosoft.com/X3PDemo1.3.1_HOTFIX.exe Den hjalp ihvertfall meg med problem i historie 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå