Gå til innhold

Geforce 6800 GS - TV ut kun sort hvitt... hjelp?


kiripe

Anbefalte innlegg

Hei, som emnefeltet sier så har jeg et oppsett med geforce 6800 gs.

Ved bruk av tv ut funksjonen så får jeg kun opp svart hvitt på skjermen.

 

Bruker den originale kabelen som fulgte med, samt en overgang til kompositt som ender opp med en scart kontakt inn i tv'en.

 

Hvorfor får jeg ikke farge på denne konfigurasjonen? Funka på laptopen i all sin tid...

 

 

 

All hjelp mottas med stor takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husket å sette compositt ut i driveren samt PAL-B. Oftest det som er feilen om bildet ellers ser ok ut. Om ikke dette fungerer

Les:her

5732146[/snapback]

 

 

 

Hei dette så veldig greit ut, men det ser fortsatt ikke ut til å funke :(

 

Får prøve litt videre da

Takker

Lenke til kommentar

Tv'en har det fungert på før, riktignok kun ved bruk av kompositt signal, men dog.

 

Det fungerer også som sagt under oppstart, men når påloggingskjermen kommer blir bildet svart/hvitt.

 

Dette tyder i mine øyne på at jeg ikke klarer å stille inn driver softwaren riktig, men er på randen til å gi opp da jeg har prøvd det meste.

 

Driver er 81.98_forceware_winxp2k_english_whql hvilket skulle være det nyeste til nvidia kortet.

Lenke til kommentar
Hei. Hadde samme problem med mitt 6800Gt i dens tid. Det jeg gjorde var å bytte fra s-video til kompositt siden tvn kun støttet det virket det som. Det var farger under oppstart osv, men ikke i windows. Brukte et scart adapter til 30 kr på biltema :D

5733435[/snapback]

 

 

Jepp det var det jeg måtte gjøre med laptopen i sin tid også, men på denne stasjonæren bruker jeg samme kabel, altså kompositt.

 

Håpløs situasjon nærmest

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...