Gå til innhold

får ikke innstallert de nye catalyst driverne!


Anbefalte innlegg

hei, jeg har ett ati x700 256mb kort i laptopen min. lasta ned 6.3 versjonen i går for å prøve å oppdatere driverne.

men da jeg prøvde å innstallere den så kom det opp noe slik : takk for ett eller annet, men du kan desverre ikke bruke disse driverne. venligst kontakt produsenten osv osv.

 

de forje driverne 6.2 fikk jeg innstallert, men ikke disse.

jeg prøvde å avinnstallere alt fra ati men det hjalp lite, å nå sitter jeg med 6.1 versjonen av catalyst.

 

er det ett trix jeg må gjøre for at det skal fungere? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også problemer med de nye 6.3 driverne, jeg fikk bluescreen av disse når jeg prøvde(helt nyinstallert pc), gikk jeg tilbake de gamle drivere fungerer det helt ok igjen.

 

Lurer på om ikke det er noe humbug med de siste 6.3 driverene de har kommet med.

Lenke til kommentar

prøvde omega drivere , å da forsvant start linja.. og uansett hva jeg gjorde så kom den ikke tilbake.

så da måtte jeg reinnstallere alt på maskin for å fikse det, noe som bare tok 20 minutter med dvden som fulgte med.men irriterende nok til at jeg aldri kommer til å innstallere noe slikt noe mer. så der har jeg en dårlig erfaring.

Endret av lundvegard
Lenke til kommentar

Siden denne ligger under bærbare maskiner, regner jeg med at du har dette skjermkortet på en laptop. Det er da ikke Catalyst du skal bruke, men enten driverne fra produsenten av laptopen eller Omegadrivers. Catalyst er ikke for skjermkort på bærbare maskiner.

Lenke til kommentar
Siden denne ligger under bærbare maskiner, regner jeg med at du har dette skjermkortet på en laptop. Det er da ikke Catalyst du skal bruke, men enten driverne fra produsenten av laptopen eller Omegadrivers. Catalyst er ikke for skjermkort på bærbare maskiner.

5732107[/snapback]

 

Med mobilitymodder funker det som regel glimrende. ;)

Har dog ikke testa 6.3 enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...