Gå til innhold

Acer AL2016WS noe bra?


Anbefalte innlegg

fant denne i prisguiden til utrolige 3175kr :dribble:

det er jo veldig billig til 20"så jeg lurte på om noen hadde noen erfaringer mmed denne... koster jo 500 midre enn det min 930bf kostet da jeg fikk den i desember :)

 

ett spørsmål til. hvor mye kan jeg få for min SamsungSyncMaster 930bf? er 2500 en realistisk pris?

 

skjermen er i tipptop stand og uten døde pixler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg har en slik skjerm på prøve hjemme nå. Den er meget klar og fin i fargene. Designet er bra. Den har en auto funksjon som setter kontrast og størrelse automatisk.

Dessverre synes jeg det er veldig mye etterslep på spill. Man ser tydelig at skjermen jobber med å henge med i litt raske spill. Værst var det faktisk i Proevolution soccer 5 som jeg trodde skulle være enkelt for de fleste skjermer. Problemet ligger i at det ikke finnes noe drivere til denne skjermen . Det følger ikke med og Acer har det heller ikke på hjemme siden deres. Det synes jeg er veldig dårlig. Hvis de får en oppdatering på dette er det et fantastisk kjøp:-)

 

Designet er bra, men den har 1 innstilling for høyde, men den innstillingenfungerte godt for meg. Den går dessverre ikke så høyt.

 

Som sagt; kommer det drivere som fikser laging og etterslep er dette er kongekjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...