Gå til innhold

Er ingen mp3 player for mobiltelefoner oppfunnet?


Anbefalte innlegg

Jeg har lett og lett på nettet i timer, men ikke funnet et dugg.

 

Er på jakt etter en java applikasjon (MIDP 2.0), en mp3 / music player applikasjon. Evt en BREW applikasjon.

 

Jeg har en Siemens SXG75, og maken til dårlig innebygget mediespiller skal man lete lenge etter!

 

Hadde jeg vært en programmerer selv, hadde jeg begynt å programmere en mp3 applikasjon på dagen.

 

Fontene er så jævlig svære at man får bare plass til 3 sangtitler av gangen i spillelistene til tross for hele 240*320 oppløsning og 2,2" skjerm, ikke har man repeat, ikke har man shuffle osv osv.

 

Og Benq Siemens har tydeligvis ingen planer om å lansere noen forbedret media player selv.

 

Det forundrer meg egentlig at det ikke finnes en eneste mp3 player applikasjon i java. Er dette så forbanna vanskelig? Eller har INGEN tenkt på at det burde være et utrolig stort marked for nettopp dette også til java applikasjoner.

 

For hadde det vært en symbian telefon, ville vi hatt haugevis å velge mellom. Men til java finnes det ikke en eneste en!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
her er brew versjon av the core pocet media player...

http://www.tcpmp.org/

 

rart, jeg finner ikke noe sted å komme videre fra den siden, kanskje de har tatt alt ned, de holder visst på med verjson 1.0

5727721[/snapback]

CoreCodec will soon launch The Core Pocket Media Player v1.0 on the following platforms:

Altså senere.

 

Har heller ikke funnet noen java baserte MP3spillere.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

i hvertfall en ting er sikkert: det skal mye til om Siemens SXG75 får en ny musikk spiller software hvis ikke EF-81 får det.

 

brew programmer kan vi bare glemme, og ingen har hittil klart å lage noe java program som fungerer som en musikkspiller. har lett i timesvis på nettet. og det eksisterer ikke! :ohmy:

 

utrolig at benq-siemens ikke klarer å lage en enkel shuffle funksjon så hadde jeg vært fornøyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...