Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg nye telefon. Står mellom w810 og w800. Er egentlig w810 noe særlig forbedring i forhold til w800? joysticken på w800 skal være dårlig, men w810 mangler kameradeksel! :hrm:

 

Hva vil dere anbefale; bra joystick eller kameradeksel?

 

Har sett litt på 6280, men virker litt skrøpelig. Liker egentlig ikke skyvetelefoner :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6280 er en utrolig fint tlf, men bruker du kamera og slikt mye ville jeg gått for SE W800 eller W810 da disse har bedre kamera, vel å merke begge har vel 2 megapiksler men det er ikke autofokus og slikt på 6280, da jeg hadde min synes jeg fargene gled litt inn i værandre, men skal du ikke skrive dem ut og sånt, så trur jeg mobilen blir perfekt, digger utsende på den, selv om nokia kanskje sliter litt med skyve mekanismen ^^

Lenke til kommentar
tror jeg vil gå for den. Har egentlig ikke noe særlig bruk for edge.

Synes den ser bra ut, men må si at det var dårlig med respons angående linsedeksel\joystick. :(

5742336[/snapback]

 

Valget mellem de to telefoner er efter min mening i høj grad et spørgsmål om design. Jeg håber snart W810 kommer da jeg ikke synes særligt godt om W800s orange og hvide farver. Men teknisk set er de jo næsten ens. Skærmen skulle efter sigende være mere klar på W810 end W800 så om SE har opdateret skærmen på W810 er et godt spørgsmål. Skærmen er jo fysisk lidt større på W810 end på k759/w800.

Lenke til kommentar

Jeg venter på W810i! Jeg hadde bestemt meg for en walkmann-mobil, og kjøpte nesten 800i. Men 810i er så utrolig mye penere å se på, slik jeg har forstått det er det ikke så store forskjellen. Men det irriterer meg litt at det ikke er linsedeksel på 810i, men alikevel går jeg for den!! Gleder meg til den kommer i butikkene.

Lenke til kommentar
Linsedeksel er vel ikke så viktig? Dessuten er det glir linsedekselet til w800 lett opp hvis du dytter telefonen ned i lomma.

5758778[/snapback]

 

 

Det er rigtigt nok, desuden er der jo heller ikke nogen beskytter på selve skærmen på en telefon og den er jo noget vigtigere end kameralinsen, så mon ikke man overlever uden "linsedeksel". :yes:

Men det er snart slut på 1. kvartal og den er ikke udkommet endnu :cry:

Lenke til kommentar

Jeg ville no tatt en SonyEricsson K750i jeg da. med et 512 eller 1024 MB minnekort i samme slengen. Det er en sikkelig telefon. Den er nesten lik W800i. Jeg synes personlig at K750i er bedre enn W800i. K750i er riktignok litt gamlere, men, trenger man det nyeste hele tia da? Jeg fikk min K750i til jul i fjor og den fungerer kjempe fint. Bra kamera, bra mp3 spiller. Brae øreplugger (Iallefall den tiden jeg har testa dem). Eneste som er litt dumt er at det ikke er noe særlig stort minnekort som standard på den telefonen, men dette kan man kjøpe til.

Lenke til kommentar
Jeg ville no tatt en SonyEricsson K750i jeg da. med et 512 eller 1024 MB minnekort i samme slengen. Det er en sikkelig telefon. Den er nesten lik W800i. Jeg synes personlig at K750i er bedre enn W800i. K750i er riktignok litt gamlere, men, trenger man det nyeste hele tia da? Jeg fikk min K750i til jul i fjor og den fungerer kjempe fint. Bra kamera, bra mp3 spiller. Brae øreplugger (Iallefall den tiden jeg har testa dem). Eneste som er litt dumt er at det ikke er noe særlig stort minnekort som standard på den telefonen, men dette kan man kjøpe til.

 

 

 

 

w800 og k750 :thumbup: er jo nesten identiske da. Eneste grunnen til at jeg kjøper w800 i stedet er pga bedre lyd, hodetelefoner og medfølgende minnkort.. ;)

Endret av melkn
Lenke til kommentar

Ser de fleste butikkene får inn W810i rundt 1.april. Jeg venter på den, mest pga. design men også støtte for EDGE.

 

Det som skuffer meg er at batteritiden er dårligere enn W800i. Bruker den mer strøm, eller har de satt inn et mindre batteri?

Lenke til kommentar
Ser de fleste butikkene får inn W810i rundt 1.april. Jeg venter på den, mest pga. design men også støtte for EDGE.

 

Det som skuffer meg er at batteritiden er dårligere enn W800i. Bruker den mer strøm, eller har de satt inn et mindre batteri?

5767858[/snapback]

 

Skal være samme batteri, tror ikke du vil merke noen vesentlig forskjell på det området.

Skjermen på W810 er lysere og bedre ja, selv om oppløsningen er det samme.

W810 har 1.9" skjerm, K750/W800 har 1.8"

 

Jeg har ikke bruk for EDGE, for meg er det en hypa greie, men designen på W810, eller W800 titanium som den het en gang - er skikkelig stilig.

Så for meg blir det W810 et par mnd tid.

:yes:

Lenke til kommentar

Skjermen på W810 er lysere og bedre ja, selv om oppløsningen er det samme.

W810 har 1.9" skjerm, K750/W800 har 1.8"

 

Jeg har ikke bruk for EDGE, for meg er det en hypa greie, men designen på W810, eller W800 titanium som den het en gang - er skikkelig stilig.

Så for meg blir det W810 et par mnd tid.

:yes:

5767918[/snapback]

 

Gad vide om skærmen er helt "ny" eller om det grundliggende bare er den gamle skærm der er opdateret. Men umiddelbart må billedet vil blive en smule dårligere i teorien når skærmen bliver større mens opløsningen fastholdes?

Men her i Danmark skal man bestemt heller ikke købe en telefon pga. EDGE, da det næsten ikke er udbredt...Så W810 bliver købt på designet.

Endret av MortenNP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...