Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Reset'ing av Speedtouch 510i?


Anbefalte innlegg

Har Speedtouch 510i ADSL modem og en Netgear trådløs router. For å få åpna porter i routeren bridga jeg ST'en slik det står beskrevet på online.no servicesenter. Men da mista jeg kontakten med modemet. Kommer meg innpå Netgear'en men kommer ikke innpå konfigsida til ST. Kommer heller ikke inn med direkte kabeltilkobling til ST (10.0.0.138). Så hvordan reset'er jeg Speedtouch'en? Finner ikke no resetknapp på den. Har prøvd å koble ut strømmen i halvtimes tid. Får ingen kontakt med hverken internett eller ST. Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har Speedtouch 510i ADSL modem og en Netgear trådløs router. For å få åpna porter i routeren bridga jeg ST'en slik det står beskrevet på online.no servicesenter. Men da mista jeg kontakten med modemet. Kommer meg innpå Netgear'en men kommer ikke innpå konfigsida til ST. Kommer heller ikke inn med direkte kabeltilkobling til ST (10.0.0.138). Så hvordan reset'er jeg Speedtouch'en? Finner ikke no resetknapp på den. Har prøvd å koble ut strømmen i halvtimes tid. Får ingen kontakt med hverken internett eller ST. Hjelp!

5725115[/snapback]

 

 

det er en lang prossess selv slet jeg med det og du kan ringe telenor hvis du er kunde der og få dem til å hjelpe deg. Her er oppskriften.

 

først slå modemet av ved å holde inne knappen (den store foran)

trykk kort og slipp strømknappen

når strømlampen blinker grønt trykk og slipp strømknappen

strømlampen vil lyse konstant i 6 sekunder

deretter blinke, når lampen blinker trykk og slipp strømknappen igjen

alle lampene lyser grønt et kort øyeblykk før lampen lyser igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...