Gå til innhold

Nettleser viser ikke bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem med at laptop'en min ikke viser bilder fra noen nettsider. Uansett om jeg bruker Opera, Firefox eller IE så kommer det ikke opp bilder i artiklene på anandtech.com og de små bildene som er på artikklene til hw.no på forsiden.

Av en eller annen merklig grunn er allt gull på den stasjonære pc'en og begge kjører XP pro. Finner ingen instillinger eller slik for å vise bilder, så jeg håper noen kloke hoder har svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opera har et valg der du kan vise bilder, vise cached bilder og vise alle bilder. Trykk på brillene oppe til høyre så får du en dropdown meny der du kan velge bildevisning.

Da du har samme feilen med flere nettlesere kan det hende problemet ligger et annet sted. Kanskje for streng firewall?

Eller kanskje det er for strenge "privacy" instillinger i alle nettleserne dine.

mvh.

Valentino

Skrevet

Takker for svar, men routern er det ikke iom at begge pc'ene mine kjører trådløst mellom samme. Opera stod på "vis bilder". Jeg har satt innstillinger på det laveste og deaktivert firewall i win uten hell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...