Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hp laptop, vil ha tilbake filer


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Fikk med meg en HP laptop av en kollega som i hvertfall tidligere inneholdt en hel del filmer og bilder fra familie..

 

Når jeg skrudde den på så var den tydligvis midt inni windows innstalasjonen :dontgetit:

 

Det jeg lurer på nå, kan jeg bruke GetDataBack ?

Skal jeg bare fortsette innstalasjonen og prøve meg med det i nyinstallert windows?

Har aldri brukt gdb før, så er litt usikker..

 

 

Vær så snill, trenger hjeeelp :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis partisjonen ble formatert med fullstendig formatering (ikke rask) er jeg redd for at alt er gått tapt, men hvis kollegaen din valgte rask formatering, kan kanskje noen av filene gjenopprettes med et undelete program. Jeg er ikke helt sikker på hva det er å velge blandt, men jeg vil tro at virusprogrammer som kommer med rescue disks kanskje har denne muligheten.

Jeg vet ikke hva getdataback er, men det høres ut som et slikt program. kan det bootes rett fra CD, eller må det startes i windows?

Og jeg vil anbefale deg å avbryte installsjonen av windows, siden jo mer du endrer innholdet på disken, jo større er sjansen for at filene går tapt

Jeg husker da jeg skulle prøve å gjenopprette noen slettete filer at jeg lastet ned haugevis av slike programmer der demoversjonene bare kunne gjennopprette filer som var mindre enn filene jeg skulle gjennopprette, så jeg vi anbefale deg å bruke en annen PC til å finne programvare som kan brukes før du setter igang.

Lenke til kommentar

du må nok fullføre installasjonen av win ja,men jeg tviler veldig sterkt på at du får opp noen filer med gdb så lenge filene er overskrivd,eller var de på en annen disk?det spiller ingen rolle om det er brukt vanlig eller hurtig formattering,hvertfall ikke som jeg har erfart..men man kan ikke lagre noe nytt på den disken man skal hente ut gamle filer fra før man er ferdig med gdb.hvis du skjønner..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...