Doc_Chronic Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg skal kjøpe meg nytt anlegg til bilen. Har ikke så mye greie på forsterkere og alt det elektriske. Så jeg lurte på om dette anlegget vil funke bra i praksis med forsterkeren jeg har valgt? Amp: Rockford Fosgate Punch P4004 Multi-Channel Sub: Rockford Fosgate P212S4 2-Pack 12” Subwoofer Frontsett: Rockford Fosgate Punch P152S Component Speaker System 6x9: Rockford Fosgate Power T1693C 3-Way Speaker Legg merke til at 12" subwoofer er en 2-pack ikke en enkelt 12"... edit:leif Endret 8. mars 2006 av AcIdica
Defus Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Vel forsterkern ser til å fungere bra med de subbene. Ingen forsterker til frontsette ?
Doc_Chronic Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Vel forsterkern ser til å fungere bra med de subbene. Ingen forsterker til frontsette ? 5722476[/snapback] Er det nødvendig da?
Defus Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Du må å trenger strengt sakt ikke, men de vil spille mye bedre om de også er på en forsterker. Så det er noe du kan tenke på når du skal evt. oppdatere anlegget ved en senere anledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå