gorgy porgy Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Har hatt problemer med maskinen i noen dager. Brukte lang tid på boot/ laste windows, og hang seg opp innimellom. Sjekket event viewer (system) og fant samme feilmelding flere ganger. "An error was detected on device \Device\Harddisk0\D during apaging operation" event id: 51. Det kom også feilmelding under application. Id: 1517. Husker ikke den andre. Har inntil nå kunnet starte maskinen i safemode, men for kort tid siden gikk ikke det heller. Etter dette formaterte jeg c: på nytt og innstallerte windows igjen. Innstallerte så drivere til hoved kortet. Sjekket event viewer og samme problemet var det ( id: 51 og id: 1517). Har delt disken i 2 partisjoner. Oppsett: Abit KN8 ultra Samsung spinpoint p120s 250gb sata2 Corsair value pc3200 512x2 Athlon64 3700+ 2,2 xfx geforce 7800gt SB x-fi Noen som kan hjelpe her? har sett på andre forum, men ikke funnet noen løsninger, med unntak av at disken snart kommer til å si takk for seg...
gorgy porgy Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Tror faktisk jeg fikset problemet.. Etter å styrt på med masse rart endte jeg opp med å laste ned User Profile Hive Cleanup (uphclean) fra microsoft. Dette gjør slik at en bruker blir logget helt av når maskinen slås av, eller noe slikt... Det ser iallefall ut til å gjøre jobben foreløpig. Har ikke fått opp hverken id: 51 eller id: 1517så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå