Bjarten90 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 når jeg går inn på internett så klarer nettleseren min kun å åpne en internettadresse før internett klikker.....router boksen slutter å lyse sitter nå på laptopen og har ingen problem..... noen som vet hvor feilen ligger? mvh Bjarte K.
kahorn03 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Det er en fordel om du forteller mer om problemet, hva du har prøvd og hvilket oppsett på nettverket du har.
Bjarten90 Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 litt usikker på hva du mener....men det som er så rart er at jeg ikke har gjort noe som helst liksom.....det skjedde så plutselig
Garreth Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 prøv å restart det du kan restarte av bredbåndsutstyr. Men trenger du hjelp så hadde det vært bedre om du forteller hvordan du er koblet opp. (router, switch osv)
Bjarten90 Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 prøv å restart det du kan restarte av bredbåndsutstyr. Men trenger du hjelp så hadde det vært bedre om du forteller hvordan du er koblet opp. (router, switch osv) 5722775[/snapback] hmmm.... router -> switch -> pc
Garreth Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) skulle gjerne likt å vite hvordan du tror noen kan hjelpe deg med denne informasjonen. Skal vi gjette oss fram til hvilken type router og switch du har? Prøv å ta ut alt som har med internett å gjøre, og ta ut strømmen i 5 min. Så setter du alt opp på ny (slik du gjorde første gangen du fikk internett) så fungerer det nok. Endret 9. mars 2006 av Garreth
Bjarten90 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 hmm...hva er nettverkskontroller egentlig? når jeg går inn på enhetssbehandling så står det at jeg ikke har installert driver for nettverkskontroller kan det ha noe med dette å gjøre?
Wintermuthe Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Vel, du bør vel gi folket litt mer informasjon. Har du kabel mellom stasjonær PC eller trådløst? Prøv eventuelt å velge System Restore (jeg antar du har Windows XP), gå tilbake til en dato da nettverket fungerte og gjenoprett systemet til denne datoen og se om det fungerer. Restert alle rutere, ADSL bokser, sjekk kabler etc. etc. Eventuelt trykk på "Kjør" og skriv "cmd" - i boksen som kommer opp skriver du "ipconfig", lim inn denne teksten i neste post så får du nok hjelp. muthe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå