Ksungam Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 (endret) Tok frem de gamle cd-ene mine, og la inn spillet i går, Etter flere år uten å tenke på det i det hele tatt. Har spilt et par timer i dag, og i går, og er nå jevngod med de beste botene Hvertfall med 6 spillere på et lite rom-map med Insta Gib. Prøvde meg litt public og, og du kan vel si jeg ble saftig eid Det er jo et gammelt spill, men forholdsvis mange spiller det jo enda, og det er kos å se Noen her på forumet som spiller litt de og? Og her dere litt info om f eks proff-spillere og slikt? Og finnes det claner i Unreal Tournament? I så fall hvordan fungerer kampene? Noen som kan gi meg noen tips for å bli bedre i spillet? Liker godt Insta Gib-mode (Kun en gun du starter med, med evig skudd og dreper på først skudd. Kjappe skudd.) Er god med den på lang avstand, men nærme er jeg mindre god. Det gjelder også for vanlige våpen og, nærhold suger jeg i. Noen som vet om det er noen ligaer og slikt og? Endret 7. mars 2006 av ZiroN
Phalanx Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Hei, UT får per idag sjelden "nye" spillere, men det finnes fremdeles de "faste" som spiller jevnt og trutt. CB arrangerer som kjent EC og OC, og i Unreal Tournament arrangerer de som regel cupper i CTF , TDM , ICTF , ITDM , DOM og IDOM (og muligens flere som jeg ikke kommer på i farten) For og ta et eksempel så ble siste cup startet i januar, da var det EC i CTF og ICTF og OC i resten. EC er liksom det "gjeveste" og har som regel ganske bra pengepremier i litt mer populære spill som CS osv. Dette var den 11 EC'en i UT99 og for første gang på lenge var det faktisk pengepremier (selv om det var mer symbolskt, førstepremien var 250$) Det er i ICTF ca 200 claner og i CTF / TDM er det ca 100. Mao et relativt lite community der du fort blir kjent med de fleste. For og ta de mest spillte modene så spilles ICTF / CTF typisk 5on5 , 20 minutter x 2 maps. TDM spilles 4on4 20min x2. Det arrangeres også NC i CTF / ICTF / TDM / ITDM. Jeg spiller selv CTF , (har spilt siden demoen), er i en av top5 klanene i EC og spiller på Norges CTF lag (nå skal det jo nevnes at det så vidt finnes mer enn 5 aktives CTF spillere i Norge ) Har også hjulpet til litt på TDM og ICTF lagene til Norge pga mangel på folk der ,., Defs: (I)CTF = (Instagib) Capture the flag (I)TDM = (Instagib) Team deathmatch (I)DOM = (Instagib) Domination CB = Clanbase (www.clanbase.com) EC = Eurocup , kall det "premier league" om du vil, topdivisjonen med de antatt best klanene innen en spill / gren OC = Opencup, 1-x div , kommer ann på hvor mange klaner som signer opp , stort sett 3 divisjoner. NC = Nationscup , forklarer vel seg selv.. Når det gjelder Instagib som du liker , så er i første omgang å finne den sensen som passer deg best viktigst. Etter det er det bare å pracce aim til blodspruten står ut av øya dine + skaffe deg brukbar movements. Folk er ofte veldig forutsigbare ... =) (sorry for litt mye norsk engelsk) Endret 9. mars 2006 av Phalanx
DaChronix Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 hopp inn på quakenet, der alle holder til og ja, man pleier ikke ha så stor sjans om man kommer fra botplay til onlineplay i fps spill. som det stod i en review av UT i sin tid "fight your way through single player on Godlike and you MIGHT just stand a chance online" - er ganske sant, så bare stå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå