Lars-H Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Går det an å "style" themet som ligger i windows? Det defaultskinnet (XP), med å _bare_ endre på Start-knappen, Minimer,Maksimer,Lukk - knappene (+evt startmenyen). Går dette? Er det noe sted dette er gratis (og ikke fare for virus og f*enskap)?
morra Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Har ingen erfaring med dette, men jeg prøvde et tweak-program av Windows som resulterte i en fart på noe som kan sammenlignes med en skilpadde som vasser i sirup. Mulig jeg sammenligner helt feil her altså, men jeg sier bare: Vær forsiktig
Lars-H Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 mhm, er det jeg tenker på. Derfor bare Start og min,maks,lukk-knappene, så det ikke drar så mye resurser.
Tordenflesk Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Du tenker på 2k-"skin"et? går nok ikke å endre særlig på det uten å hacke explorer.exe + ymse andre filer rundt omkring i windows-mappa. Det du kan gjøre er å brukke 3DCC til å endre litt på fargene på det. For svak maskin til visual Styles?
Lars-H Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 (endret) Skal se på 3DCC Neida, ikke for svak maskin Men orker ikke overdrive om du skjønner . Er ikke noe spesielt skin som Win2K eller noe, bare litt fetere enn Default XP Endret 8. mars 2006 av Lar5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå