Gå til innhold

Fujitsu-Siemens Amilo PRO V2045: Godt tilbud?

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er på jakt etter en bærbar PC som ikke trenger å yte noe som helst grafikkmessig. I min søken kom jeg over Fujitsu-Siemens Amilo PRO V2045

- Pentium Centrino 1.73GHz, 2MB cache, 533Mhz FSB

- 512MB DDR2 533MHZ

- DVD+/- rw Dual layer (+R)

- 15.4-inch TFT WXGA

- ATI Mobility™ Radeon® X300 graphics

- HDD 80GB S-ATA 5.400 RPM

- WLAN

- Win XP Professional (N)

Det hele til den nette prisen av 6995,-

Mitt spørsmål blir da: Er ikke dette et helt ok tilbud?

Videoannonse
Annonse

Enig, den ser grei ut. Men legg merke til at bildet er falskt. det viser en fin 4:3 skjerm, men i teksten står det noe annet. Den som ikke ser så nøye etter og -i likhet med meg helst ikke vil ha bredskjerm- risikerer å bli skuffet når pakken åpnes.

Det er ikke første gang jeg ser slikt.. Forsøker man å lure intetanende til å kjøpe bredskjerm?!

Det var da rett rimelig. Minner om feilprising. Men prisene svinger mykje for tida så er vel rett.

5714992[/snapback]

Er nok ingen feilprising. Min Amilo PRO v2045 er alt sendt fra Mpx.no.

Noen som vet om det er mulig å bytte ut skjermkortet på sikt? I og med at det er Intel's 915-brikkesett i kombinasjon med Radeon X300 skjermkort så antar jeg at det er et pci-express skjermkort som står i.

Rett skal være rett. Jeg tok litt hardt i da jeg skrev kr 800,- for en ram-brikke. Dagens pris på 512 Mb ram til min PC er kr 558,- fra Komplett. Denne typen oppgraderinger er alltid lurt å gjøre med èn gang. Personlig syns jeg 1 Gb ram er absolutt minimum. Selv vurderer jeg å kjøpe en ekstra brikke og oppgradere til 2 Gb.

Endret av UllForEver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...