ostenxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hei! Har et problem her som jeg ikke helt vet løsningen på. Civilization 4 funker som en drøm når jeg spiller, og jeg har ikke noen problemer med spillet forruten følgende: Når jeg velger å avslutte spillet direkte til windowsdesktopen, klikker grafikken totalt. Får bare fram et bilde som rett og slett ikke ser ut. Det er fullt av forskjellige fargestriper og ingenting er normalt forruten at et feilfritt museikon (som fungerer) vises. For å fikse dette må jeg rett og slett resette maskina da jeg ikek kan se noe av desktopen. For å unngå problemet må jeg avslutte spillet til selve spillmenyen, for deretter og avslutte til windows derfra. Noen som har lignende problemer? Mvh. Øystein PS: Kjører forceware v. 83.91 på et 6800 GS AGP-kort, samt et fatal1ty lydkort med siste drivere. Se signatur for resten av komponentene i maskina. Og nei, det er ikke et varmeproblem. Alle andre spill funker bra. Endret 6. mars 2006 av ostenXX
Eddie81 Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Har også et problem med Civ4 og grafikken, men det er mer at "not enough free video memory" selv om jeg har et skjermkort som ifølge kravene skal ha nok videominne og være nytt nok til å takle spillet. Får spille ca 30-45 minutt før denne feilen oppstår.
Brede_Skapstroppen Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 hmm har nesten samme oppsett som deg, men ikke de samme problemene. Forsøk å installere den siste driveren fra Nvidia kanskje. Vet at det i enkelte spill blir problemer mellom XP og spillet dersom oppløsningen er satt likt. Forsøk å endre på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå