Gå til innhold

Hvordan funker Free extreme ride på Mafia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jegg reloada, og har np 40 i hp, men har gid opp, han tåler alt, og da jeg endelig møter han fjes til fjes, og han ikke stikker av, så skyter han meg med en gang før jeg rekker å reagere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje gje opp! 40 hp er eit bra utganspunkt, det skal gå. Når du møter han fjes til fjes er han som du seier veldig kvikk på triggeren, men det går fint å fylle han med bly (thompson) viss du bare er kjapp nok. Dvs du begynner å skyte litt tidlig.

Du ser jo kortid han dukker opp, bare å merke seg det punktet.

Skrevet

Nei, det blir for vanskelig, vet ikke hvor mye han tåler, og har prøvd 25 ganger, så tar en liten pause før jeg gidder å begynne på nytt igjen.

Men har dårlig skjermkort, så det er ikke så mye jeg kan spille. Hehe

Men takk for hjelpa du og ;)

Skrevet

først står dere oppe i den sirkelen og plaffer på hverandre (bruk 1911) colt gunneren da, den er treffsikker som faen, og han er et råskinn på og skyte med thompson som du sikkert har merket. og etterhvert så stikker han av, da er det bare og stikke ned en gang og når du er nesten ved hjørnet fyrer du løs med thompson. Akkurat som ED Hunter sier. Når du er ferdig med spillet blir du glad mann.

BTW: Bruker du noengang koder på Mafia skal jeg personlig oppsøke deg og henge deg opp under taket fra bjellene dine :thumbup:

Når det er sagt. ikke bruk koder i noen spill. Jeg hvet hvor du bor! :p

Skrevet

DA lager jeg vafler i samme slengen, siden det ikke finnes koder,

så bruker jeg ikke koder.

Men jeg syns da at kjetting er mye bedre. Hehehehe.

Solbær eller lemon te?

Skrevet

Har lappen så det er ikke noe stress. Og verden er liten, bor 1 times tid vekk fra Ålesund og har bodd der i et år.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...