SKAÐI Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har i det siste opplevd lagg, ikke heile tia, men avogtil stopper jeg lissom opp i 1-3 sek, og jeg får avogtil den melding med rød skrift på skjermen flush eller hva det er, og jeg lurer på hva dette kan komme av? Jeg kjøre på Og hva jeg evt kan gjøre for og bli kvitt dette problemet. Jeg spiller bare på Broapark servere... Kjører på 1280*1024. Og open-GL. Fps'n min ligger på 99/100 så å si heile tia. Nei jeg har ikke på down-loads prog mens jeg spiller. Data Pentium 4 3,2GHz 515 MB RAM Skjermkort: Radeon powercolor x800 pro
Matias Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Du glemmer å nevne noe av det viktigste. Hvordan internettlinje har du?
Jooakim Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Vil tro han har Telenor, en del som klager på de. Send en mail til de, og si at du krever at det blir fikset.
SKAÐI Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 AHa, har vel Telenor basis? Den som skal bli 1,5mbit vaffal...
SKAÐI Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 (endret) Så alle får det? Og hvor skal jeg sende sint klagemail ? Endret 6. mars 2006 av Best0
Jooakim Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 (endret) [email protected] tror jeg det er Eller http://privat.telenor.no/default.aspx?a=go...aktOssInternett Endret 6. mars 2006 av Joakim.
Clerion Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg har Telenor 3000/350 elns, jeg får også det. 5711890[/snapback] Jeg har samme som deg + at jeg har trådløst nett..No prob for meg Vel, var sikkert heldig da Endret 8. mars 2006 av Clerion
avlvl Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Har akkurat samme problemet som trådstarter. Plutselig henger tastaturet slik at jeg fortsetter å gå selv om jeg slipper tasten. Har 5mbit kabel-internett. Kan det ha noe å si at kabelen fra modemet til pc'en er 10-15 meter lang? Ligger på 20 i ping og har ingen andre programmer som bruker nettet.
Clerion Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Har akkurat samme problemet som trådstarter. Plutselig henger tastaturet slik at jeg fortsetter å gå selv om jeg slipper tasten. Har 5mbit kabel-internett. Kan det ha noe å si at kabelen fra modemet til pc'en er 10-15 meter lang? Ligger på 20 i ping og har ingen andre programmer som bruker nettet. 5719588[/snapback] Lengden på kabeln skal ikke ha mye å si nei.
avlvl Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Okei takk. Tror dere det har noe å si at jeg har byttet tastatur for en stund siden, og det gamle microsoft-tastaturet fremdeles ligger inne på diverse ting i kontrollpanelet? Tror rett og slett jeg formaterer på fridagen i morgen
Dr.Ittsekk Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Husk at ping sier noe om hvor lang tid det tar fra du sender et signal til du får det tilbake. Dette har lite eller ingenting med hvor stor up- / download linjen din har. Man kan altså utmerket godt ha en 1000 mbit linje og fremdeles ha ping som er så høy at man ikke kan spille. Det som er langt viktigere er avstanden fra huset ditt til nærmeste sentral. Hvordan nettleverandøren din har lagt opp signalveien fra deg og til maskinen du prøver å kontakte er også viktig, samt det tekniske utstyret de bruker for å få utført oppgaven. Du skriver at kabelen fra modemet er 10-15 meter lang. Dette skal ikke være noe problem. CAT 5 kabler, som du sikkert bruker, skal levere signaler greit inntil 100m. Over dette er det anbefalt å bruke CAT 6. Tastaturskifte skal ikke ha noe å si.
avlvl Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Ok takk Dr. hmm Ittsekk... Får håpe det er den 2 år gamle installasjonen av windows som er dårlig da... Kjipt hvis det er avstanden til sentralen i såfall
Matias Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Ok takk Dr. hmm Ittsekk... Får håpe det er den 2 år gamle installasjonen av windows som er dårlig da... Kjipt hvis det er avstanden til sentralen i såfall 5719720[/snapback] Du burde lett kunne se om det er lagg på grunn av linjen eller hardware/os.
avlvl Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hvordan ser jeg det om jeg kan spørre? Har ikke så mye greie på det der :S
Jooakim Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Altså, det er mange som har fått det samtidig, og alle har Telenor og bor på Vestlandet. Klag til Telenor!
Jooakim Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 har ikke telenor og bor ikke på vestlandet 5721941[/snapback] Har du W-LAN?
Andrull Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har i det siste opplevd lagg, ikke heile tia, men avogtil stopper jeg lissom opp i 1-3 sek, og jeg får avogtil den melding med rød skrift på skjermen flush eller hva det er, og jeg lurer på hva dette kan komme av?Jeg kjøre på Og hva jeg evt kan gjøre for og bli kvitt dette problemet. Jeg spiller bare på Broapark servere... Kjører på 1280*1024. Og open-GL. Fps'n min ligger på 99/100 så å si heile tia. Nei jeg har ikke på down-loads prog mens jeg spiller. Data Pentium 4 3,2GHz 515 MB RAM Skjermkort: Radeon powercolor x800 pro 5711603[/snapback] Karnkskje flere programmer oppe slik at maskinen bruker over 512mb av rammen, da vil pcen stoppe opp og laste opp ifra harddisken.
avlvl Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 har ikke telenor og bor ikke på vestlandet 5721941[/snapback] Har du W-LAN? 5725028[/snapback] Nei har nok ikke det... Har ikke dette når jeg spiller lokalt, og heller ikke i noen andre spill. Har pc-hardware i massevis, så dette er vanvittig merkelig.. Jaja, skal formatere om noen timer nå så får se da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå