carl-kr. Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 hei! hvordan spiller jeg med denne oppløsningen? denne oppløsningen er ikke et alternativ i "options" i spillet.
Civilix Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 gå inn i C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Application Data\Mine Kampen om Midgard™ II-filer\Options.ini det finner du en linje som det står Resolution = (oppløsning), endre den til Resolution = 1280 1024
carl-kr. Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 gå inn i C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Application Data\Mine Kampen om Midgard™ II-filer\Options.ini det finner du en linje som det står Resolution = (oppløsning), endre den til Resolution = 1280 1024 5710919[/snapback] finner det ikke.. kan det ha noe med at jeg har innstalert spillet på D: å gjøre?
Civilix Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 gå inn i C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Application Data\Mine Kampen om Midgard™ II-filer\Options.ini det finner du en linje som det står Resolution = (oppløsning), endre den til Resolution = 1280 1024 5710919[/snapback] finner det ikke.. kan det ha noe med at jeg har innstalert spillet på D: å gjøre? 5711129[/snapback] hvor spillet er installert er irrelavent, hvis du har norsk windows eller engelsk BFME2 må du oversette de navna jeg hadde i stien over. application data/programdata er en skjult mappe, så i utforsker velg tools/verktøy -> folder options/mappe alternativer -> view/vis -> show hidden files/vis skjult filer er valgt og at hide system files/skjul systemfiler _ikke_ er merket av.
carl-kr. Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 oookey viste ikke at filene var skjult. da ordnet det seg jo med en gang takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå