Gå til innhold

battle for middle earth2 med 1280x1024?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå inn i C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Application Data\Mine Kampen om Midgard™ II-filer\Options.ini

det finner du en linje som det står Resolution = (oppløsning), endre den til Resolution = 1280 1024

Skrevet
gå inn i C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Application Data\Mine Kampen om Midgard™ II-filer\Options.ini

det finner du en linje som det står Resolution = (oppløsning), endre den til Resolution = 1280 1024

5710919[/snapback]

finner det ikke..

kan det ha noe med at jeg har innstalert spillet på D: å gjøre?

Skrevet

5710919[/snapback]

finner det ikke..

kan det ha noe med at jeg har innstalert spillet på D: å gjøre?

5711129[/snapback]

hvor spillet er installert er irrelavent, hvis du har norsk windows eller engelsk BFME2 må du oversette de navna jeg hadde i stien over.

application data/programdata er en skjult mappe, så i utforsker velg tools/verktøy -> folder options/mappe alternativer -> view/vis -> show hidden files/vis skjult filer er valgt og at hide system files/skjul systemfiler _ikke_ er merket av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...