Gå til innhold

Servere for oss litt dårlige?


Anbefalte innlegg

Jeg spiller CS:Source, men veldig sjelden. Jeg blir da aldri noe god selvfølgelig, men synes det er moro likevel, så lenge jeg ikke alltid er den første som blir skutt.

 

Husker at til 1.6 så hadde UK2 en del begynnerservere, de synes jeg var finfine. Men jeg finner ikke at de har noen nå til Source.

 

Finnes det noen servere for dårlige spillere som meg? Eller må jeg velge enten å spille mer og bli god, eller bare legge det på hylla?

 

 

Redigert: "Nivået på public er elendig likevel" og andre idiot-svar fører til at jeg sporer deg opp, kommer hjem til deg, og knipser deg på øret.

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. Kan jo søke på cs: source beginners only server på google til å begynne med.

 

Men egentlig, så er det jo slik at poenget med spillet er å bli bedre, hvis du aldri blir bedre hvorfor spille?

For å bli bedre burde man spille mot folk som er dyktigere enn seg selv, da lærer man fortere.

 

men ja.

Lenke til kommentar

Jeg har googlet mye, uten å finne noe. Det er jo trilliarder (vel, mye iallfall) av treff på dette rundt CS, og vanskelig å finne det jeg vil ha.

 

Poenget med å spille er ikke å bli bedre for min del. Og for å være helt ærlig så skjønner jeg ikke folk som føler det slik. Jeg spiller for å ha det gøy.

 

Det er jo greit nok å spille mot folk som er bedre enn meg, det gjør jeg jo nesten alltid siden jeg er såpass dårlig. Problemet er bare at mange steder så er folk veldig gode, og jeg dør med en eneste gang i hver runde som spilles. Det er ikke særlig gøy.

 

Jaja, får heller droppe CS da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...