Gå til innhold

trenger mc guild (ragnaros)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan noen spøre for meg gidder ikke å bli medlem og sånn der :p

5709756[/snapback]

Som sagt over så er du medlem når du har en aktiv wow-konto, men hvis du ikke gidder å gjøre litt for at folk skal legge merke til deg og velge deg, så kommer du aldri til å bli med I noen god/suksessfull raiding guild :roll:

Endret av TRS
Lenke til kommentar
Guilder finner ikke deg, du må finne guilden.

5710103[/snapback]

 

Pøff, er det ikke så at roguer er i mangelvare nå for tiden? Hver gang jeg logger på med min, får jeg invites til guilds som farmer AQ og garantert plass i ethvert raid.

5710123[/snapback]

:lol: Jepp, har det slik jeg også, har satt mang en guild på ignore fordi de whisprer meg hele tiden :<

Lenke til kommentar

WTF! Psilocybe/Pug dere spøker nå ja?

 

Min server (Bloodfeather) er stappa med wannabe legolazzz rogues som fan ikke kan en driiiiit om classn! lvl 60 rogues som taper mot lvl 50 hunters osv... Er aldeles tragiskt! Gir oss med litt skillz et elendig rykte, helt umulig og finne en god guild som trenger rogues :(

 

Hva slags server spiller du på psilo?

(Så pug sin server i siggen)

Lenke til kommentar
WTF! Psilocybe/Pug dere spøker nå ja?

 

Min server (Bloodfeather) er stappa med wannabe legolazzz rogues som fan ikke kan en driiiiit om classn! lvl 60 rogues som taper mot lvl 50 hunters osv... Er aldeles tragiskt! Gir oss med litt skillz et elendig rykte, helt umulig og finne en god guild som trenger rogues :(

 

Hva slags server spiller du på psilo?

(Så pug sin server i siggen)

5710505[/snapback]

 

Lvl 40 hunters med litt "skillz" kan enkelt kite en rogue med Aspects, Conc. Shots, Scatters og traps.

 

Edit: lvl 60 rogues, altså. Men kommer også an om hunteren finner roguen først, og ikke omvendt.

Endret av Hubman
Lenke til kommentar
Guilder finner ikke deg, du må finne guilden.

5710103[/snapback]

 

Pøff, er det ikke så at roguer er i mangelvare nå for tiden? Hver gang jeg logger på med min, får jeg invites til guilds som farmer AQ og garantert plass i ethvert raid.

5710123[/snapback]

 

det var en spøk, sant?

Lenke til kommentar
En god regel er at de som skriver "skillz" med z, ikke har noe "skills".  :tease:

5711480[/snapback]

Jaok da så er jeg en litn 14tizz som elzker legolazzn min <3333 :D

 

 

Eller ikke...

 

Edit: Etter å ha lest psilocybe sitt innlegg enda engang så ser jeg faktisk ironien, fatter ikke hvorfor jeg ikke klarte å se det første gang jeg leste :dontgetit:

Endret av DieselOtern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...