exin89 Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg lurer på hvordan jeg kan bruke numpad til å styre musepekeren på pcn, en kamerat av meg gjorde det en gang men jeg husker ikke hvordan Vanskelig å bruke en nettleser uten mus, det er så mye TAB Trykking Kan jo bruke piltasene eller noe annet isteden da, men hvordan får jeg det til å styre musepekeren. Endret 5. mars 2006 av mankiller
saivert Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 I Windows XP har man en funksjon for bevegelseshemmede som heter Musetaster (eng: MouseKeys). Denne aktiverer du via kontrollpanelet. Gjør så her: 1. Åpne kontrollpanel 2. Accessibility Options (eller Tilgjengliglighetsalternativer) 3. Klikk Mouse tab. 4. Marker "Bruk Musetaster". Du kan også klikke Alternativer/Instillinger/Options knappen der for å gjøre noen valg så som om den skal være aktivert med NumLock på eller av.
trygveaa Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) trykk Alt+Shift+Num Lock edit: må være venstre Alt og Shift edit2: dette er det samme som måten til siavert, bare litt enklere å komme inn på. Endret 5. mars 2006 av trygveaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå