Gå til innhold

Spansk Windows, faen heller...


Anbefalte innlegg

xcuse my french eller kanskje jeg skulle sagt spanish? Faens windows tror jeg kjører en spansk versjon av win98se. Hvordan det har skjedd aner jeg ikke. Dvs at hvis jeg åpner siden http://www.msn.com feks, blir jeg redirecta til en spansk utgave, festlig! Installerte ny mus forleden og bruksanvisniingen? joda på spansk den også... Er det noen som kan hjelpe meg? Forbannade irriterende. På forhånd takk.

F.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, joda det funket på et vis, men fikk fremdeles spanskesyken da jeg nettopp prøvde å re-innstallere muse-programvaren. Hmmm, merkelige greier. en ting til siden jeg først klaprer, maskinen klarer ikke å reboote. Den slår seg fint av, men restarten funker altså ikke... Noen forslag? anyone?

PFT

F.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-05 21:52, freezeface skrev:

xcuse my french eller kanskje jeg skulle sagt spanish? Faens windows tror jeg kjører en spansk versjon av win98se. Hvordan det har skjedd aner jeg ikke. Dvs at hvis jeg åpner siden
feks, blir jeg redirecta til en spansk utgave, festlig! Installerte ny mus forleden og bruksanvisniingen? joda på spansk den også... Er det noen som kan hjelpe meg? Forbannade irriterende. På forhånd takk.

F.


 

 

Vet ikke om det hjelper men har du sjekket "alternativer for internett" -> "Generelt" -> "Språk" og satt Norsk bokmål som førstevalg?

Lenke til kommentar

Det første først. Hvis jeg f.eks installerer et nytt program og Windows promper for å få meg til å restarte maskinen, kommer "Windows is shutting down" ellerno, og deretter ingenting... Klarer ikke å fullføre restarten, står bare fast der. Så må jeg holde inne av-knappen noen sec, slå den helt av og ta scandisc og den driten der....

Og ja, under alternativer for internett står norsk bokmål som default. maskinen begynte å føkke etter at jeg la inn IE6, tror det må være noe der... hmmmm.

Men takk for tipset.

F.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...