Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3dmark 01 er CPU begrenset! Dette gjør at du, selv med et bra system som ditt må være (30000 i 03 er ekstremt!), ikke får noe serlig mer en 03 (som er mer GPU begrenset) uten en bedre prosessor. Får jeg lovt å spøre om spesene dine, med den scoren må du ha et rimelig bra skjermkort!

 

EDIT: så på profilen din, og jeg må bare si meg misunnelig!

Endret av eldavid
Lenke til kommentar
3dmark 01 er CPU begrenset! Dette gjør at du, selv med et bra system som ditt må være (30000 i 03 er ekstremt!), ikke får noe serlig mer en 03 (som er mer GPU begrenset) uten en bedre prosessor. Får jeg lovt å spøre om spesene dine, med den scoren må du ha et rimelig bra skjermkort!

 

EDIT: så på profilen din, og jeg må bare si meg misunnelig!

5700550[/snapback]

 

Må nesten tro at minne har sinnsykt å si i disse testene.... spesielt i 2001 siden jeg ser at de fleste får rundt 30000 i 3DMark03 med de samme specsa....... Tenker da spes. på Adiabatisk som har cirka samme oppsett som meg, men som får mer enn meg i 03, selv om jeg har høgere klokket CPU og GPU....

 

Og jeg får ikke kjørt 3DMark03 på full overklokk av en eller annen grunn (2960Mhz) selv om det er stabilt i alle tester jeg prøver....

 

edit: LenniZ og gjengen har rundt 40000 3DMarks med samme prosessor........

Endret av sveinbrand
Lenke til kommentar
Minne ditt ser da ut til å være prima. Mulig du kan prøve å sette de ned en divider (3:4) og se om det er minnehastighetene som er synderen. For å få 40000 i 3dmark01 trenger man en annen type GPU som fortere spyr ut fps (alla x850xt pe)

5703311[/snapback]

 

Ville nesten tro at mine to 7800gt kort som er klokket til 525/1200 skulle spy ut fps... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...