k-nut Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har en Xbop360 core, og tenkte det kunne vært greit å ha en fjernkontroll til denne. Min NAD-fjernkontroll (HTR-2) er programmerbar, så den kan altså ta opp IR-signaler fra andre fjernkontroller. Tror dere da det vil funke å låne en orginal 360-fjernkontroll av noen og bare kopiere de viktigste knappene? XBOXen bruker ikke noen sære frekvenser eller slikt som B&O gjør (de gjorde hvertfall)? Fjernkontrollen trenger vel ikke å aktiveres på noen måte? mvh, Knut
RRhoads Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har en Xbop360 core, og tenkte det kunne vært greit å ha en fjernkontroll til denne. Min NAD-fjernkontroll (HTR-2) er programmerbar, så den kan altså ta opp IR-signaler fra andre fjernkontroller. Tror dere da det vil funke å låne en orginal 360-fjernkontroll av noen og bare kopiere de viktigste knappene? XBOXen bruker ikke noen sære frekvenser eller slikt som B&O gjør (de gjorde hvertfall)? Fjernkontrollen trenger vel ikke å aktiveres på noen måte? mvh, Knut 5696440[/snapback] neida.. skulle gå greit det.. vanlig ir.. jeg bruker en logitech harmony til alt jeg.. pc-dvd-xbox-xbox360-tv-forsterker
k-nut Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Så greit, får bare finne noen med orginal fjernkontroll da. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå